divendres, 30 de desembre de 2011

Un nou somni. Molt divertit!

Resulta que tinc molta feina al jardí de la mare. No sé ara si ja us ho havia explicat però he fet esporgar els arbres de davant on era molt necessari.

Els arbres són un tiler que ja va fer el meu germà ara deu de fer un s tres anys i que va fer amb la serra d'arc i la destral i que ho vem triturar tot i cremar a la llarg de foc que segurament s'ha fet malbé, entre altres coses per això -cremar llenya verda i cremar revistes que fèia el meu cunyat quan vivia aquí-.

L'alzina, fèia molt més temps que no es fèia i ha quedat ben peladeta. Deu tenir uns cinquanta anys i és més jove doncs que el tiler. Abans hi havia una alba -álamo blanco- molt grossa que va caure en una tempesta que es va endur també altres arbres del jardí.

Als que us mireu els arbres no us haig pas d'explicar la quantitat de brossa i troncs que arriben a sortir-ne. Molts. Que a més haig d'eliminar com a única manera amb tres contenedors que tinc per a la gespa, i que en el somni m'he pensat que en tenia un de collonut que triturava la brossa i que era a la cuina i que era blanc i brut de rovell perquè somniava que ja l'havia fet servir l'altra dia.

Val a dir que no es poden omplir els contenedros de 240litres de qualsevol manera, S'ha de triturar la brossa i no pot sobre sortir gens ni mica, només lo just perquè no tapi.

Doncs a banda d'aquest contenedor excelent i gros que era a la cuina i que havia de netejar també cultivava una aranya en una bossa de plàstic perquè no s'escapés. L'aranya s'anava fent grossa i valenta tot i que no la veia i ha resultat, en el somni, que la tenia en una mateixa bossa de plàstic blanca i molt grossa, que un canari, amb gàbia i tot! i que ha resultat mort en resultar que l'aranya havia crescut tant que o s'ha transformat o s'ha cansat dels aliments que li donava que els giraba de banda a sobre de la gàbia de l'ocell.

L'ocell ja fèia temps que era mort quan m'he posat a netejar la bossa. Els aliments eren, en comptes de fulles grosses de plantes doncs guants de la mà dreta gastats i bruts de treballar però aplanats que l'aranya tota sola girava dins la bossa.

Quan he somniat que trèia el canari també he somniat que havia de matar l'aranya i així ho he intentat: Lligant i aixafant la bosa que ara era robusta i negre o blau marí, i no sé pas si ho he aconseguit, perquè les aranyes sempre m'han fet por i tot i aixafar-ho amb els dits no ho faig mai, ho he fet amb el peu però ben bé pot haver resultat que l'aranya se n'hagi sortit.

Per això he anat allençar la bossa negre o blau marí i robusta, que semblava un dels bolsos que havia tingut la meva germana de joveneta a baix. Al carrer. I a part he hagut d'agafar el telèfon de dalt on m'han dit que telefonaven de la central d'alarmes i que havia sonat aquesta. Jo, que volia dormir, els he dit que avisessin a la policia. La noia m'ha dit que havia de registrar la casa jo mateix i m'he despertat.

Bon any!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada