diumenge, 15 de gener de 2012

Avui he somniat que el meu pare ressucitava... però ha estat un somni molt trist.

He somniat que el meu pare ressucitava allà al taller. VUll dir que ressucitava però que només el veia al taller, "en su salsa". Però no us penseu pas que el pare feia grans construccions o contractes, ans al contrari. Contractava quatre sitjes a meitat de preu i eren per a gra.

Venien uns pagesos i els seus fills o néts i jugaven amb el pare que volia ésser un gran mecànic, gairebé un malabarista amb les peces, però n'hi ha caigut una a terra.

Ahir vaig menjar mongetes de pot abans d'anar a dormir i em vaig acabar el suc amb oli. També he somniat que me la pelava... o millor dit que me l'anava a pelar però sempre passav alguna cosa: que arribava la meva germana Neus que era soltera encara i me n'havia de tornar al llit... que hi havia una nena d'uns setze anys i que era alumna de piano de la mare i he pensat, tot somniant, a veure si me la faig i ha resultat que entre que me'n tornava del lavabo i em posava al llit en posició, ja m'havia destrempat i tenia fulles punxagudes de grèbol a l'entrecuix. Jo. I no m'ha vingut de grat intentar-ho. A més la noia no venia sola, em sembla que també venien els seus avis andalusos.

Recordo que m'ha fet mandra tot i la notícia del nou contracte el tornar a anar a treballar. Sobretot perquè el pare, en el somni ho havia deixat a un preu molt baix... suposo.

Ahir tampoc no vaig fer bé la medicació perquè l'havia perduda: De fred que tenia no em vaig desvestir per a nar a dormir i em vareig ficar a sota d'un parell de mantes i llavors el pot de la medicació s'ha obert i no he pogut prendre la medi fins que l'he anat trobant, per parts a la butxaca... cap al migdia.

Han canviat el rector del meu poble. Ara es diu Josep Molist Rifà. És jove i porta el cabell llarg, i, aquesta setmana, la setmana dels barbuts em sembla que tampoc s'ha afaitat, com jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada