dissabte, 7 de gener de 2012

Consum, consum... que és el que està de moda.

He descobert que al que li feu més cas del meu bloc és al consum. tinc un mètode secret.

Passa que a n'un conegut meu de fa força anys li han pres, diu, les eines de fer de jardiner. No sé pas què m'ha explicat. Ara no té ajudant. I, a més això ha passat després de que entressin aquells ionquis novells a la caseta o cobert. Sé que van robar una pota de cabra i al jardiner li han obert es veu la furgoneta centelles diu i sort que anaven amb un cotxe petit i no li van prendre les desbrossadores -que són noves d'aquest any, sé jo- I no té assegurança. Però l'altre dia, djous a la tarda, ja estava tallant una tanca amb eines. Potser les hi ha pres l'ajudant que sé que no cobrava en metàl·lic i que li va demanar d'anar a treballar i que li pagués el que pogués perquè estava al paro. Ara segur que li ha pres les eines i alguns clients o el empresari li ha pres el pèl, no li paga i s'ha anat a vendre les eines als Encants.
EL que passa és que la gent és molt espavilada i se'n va a atabalar a quino treballa per expllicar-li coses i atabalar i fer una taladrada quan no té diners per comprar xocolata que fumar. Ara per Nadal! Jo ja li vaig dir a veure si m'agafava a treballar i em va dir que no i va venir amb un nano jove després que portava unes rastes primes.
Si es pensa que aniré a treballar sense cobrar va llest. hahaha. Mireu l'altre dia van venir a esporgar els arbres i ell em va oferir millor preu iva dir que el seu nano ho feia més bé i a més bon preu. I ara ni té nano que vingui per aquí a cal veí ni eines, hahaha. No fa cap gràcia fer veure que t'han pres les eines. Jo per sort, tinc alarma a la furgoneta.
Jo em dec haver de dedicar a la criminologia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada