divendres, 6 de gener de 2012

El meu regal de Reïs:


Hola, molt bon dia. Espero que com a na mi, els Reïs de l'Orient us hagin portal alguna cosa.
Jo m'he encarregat de fer la meva carta i no han fallat. Com sempre. Resulta que un bon dia vaig voler saber què havia estat d'un grup de música que em va impressionar el seu videoclip, premiat amb un Grammy, i que es diu "Here it goes again". Podeu trobar el videoclip encertadíssim i un de encara més modern a Internet. Jo ara us poso un link i ja veurem quant de temps aguanta. Suposo que m'enteneu: http://www.metrolyrics.com/do-what-you-want-lyrics-ok-go.html
Allà hi ha tres vídeos... afanyeu-vos!

Però per a flipar amb el regal de Reïs, ha calgut haver escoltat en repetides ocasions el mateix tema de l'album del dos mil cinc "Oh no!" i les seves cançons... totes... i per aquell ordre.

Ja us havia parlat dels OK GO abans. Recordo haver teclejat la lletra de "Invincible!" -vegeu l'enllaç al final- i la particular traducció que m'ha estat facilitada a manera del verb "haunting" o visitant repetidament de la canço "oh lately it's so quiet". Supòs que a partir de matricular-me a la universitat, i voler estudiar una cosa que la gent s'estima tnat com la llengua... catalana. Però no m'enrollo més i us passo la lletra del tema collonut (flawlessly) que jo he vist traduït per o: sin problemas, o: flaw=something that lessens the value, beauty or perfection of a thing. Tot això que us he dit ara...

Val a dir que el tema de què parlo no és originari del Ok Go! sé que per lo menys els Black Eyed Peas ténen un altre tema semblant que no recordo ara mateix haver sentit mai. Però em sembla que és, encara, originari d'una altra persona que no sé i que canvia la lletra.

Parla de un apersona que li canta a una altra i li diu que:
"Con que tú naciste bajo una tormenta eléctrica,
diste un mordisco al Sol (o potser te pusiste un poco moreno)
y viste tu futuro en una maquina construida para "/two/".
Two vol dir dos, però també és un escupit: tothom ha fet "/juac two/" i s'ha tret un reuma que en diuen, però ara us heu perdut la sorpresa! Val més que l'escolteu.

Jo em penso, que està dedicada a la joventut i les seves agradabilíssimes ganes d'ajudar als dinosaures com el Bonn Scott que cantava amb els AC/DC allò de
On the day I was born the rain fell down,
there was drop of bloom in my home-town,
It was the seventh day, I was the seventh son,
and scared the Hell out of everyone

de la cançó Bad Boy booggie the l'album de quatre temes per cara, que conté també el tema "Overdose" també collonut.

Llavors, heu de sentir, i mai millor dit, el "two" pensant en... bé segurament el Bon Scott i aquella cançó, malgrat n'hi poden haver d'altres i que els magics Ok Go fan sortir en, precisament el començament de la segona estrofa o estrivillu. Cal estar a l'aguaït

A na mi no m'ha deixat de sorprendre. És màgic, de veritat... tot això de l'escupit. He tingut sort. Me'n vaig a escoltar-lo un al tre cop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada