dilluns, 23 de gener de 2012

El meu somni d'avui:

Avui he somniat moltes coses. Sobretot després que el Barça hagi guanyat 1-4 al Màlaga a La Rosaleda. Doncs ha quedat clar en el segon somni que he tingut, que jo era un gran escriptor de cartes, com la meva mare ja ho era, i ha resultat que una carta que havia redactat en anglès en el primer somni, doncs aquella carta no nomé rebia, em sembla un premi, sinó que a més resultava que es feia publica a tots el noticiarsis dels EUA.

No em feu dir de què anava la carta peruqè gairebé no recordo. Recordo que era un exercici d'anglès ue feia a la UB per a un pofessor o professora d'anglès diferent de l'anna emilia Kivistö de Souza que és qui me n'ha fet fins ara. Era un professor indeterminat, jo diria que abstracte i l'exercci en qüestió corresponia a un treball lliure en què es donava un premi i que m'han encomanat en rebre les notes per a la revisió d'examen que he anat a recollir al mateix Campus a Barcelona.

També he somniat que la bicicleta de muntanya que tenia abans, i que una vegada em vaig vendre, doncs havia quedat a Barcelona, li havia baixat jo un dia, el primer amb el tren i allà estava encara. Un dels premis era precisament un utillatge per a la bicicleta per dur, darrera el seïent, la carpeta , però no anava bé i he hagut de desmuntar la bicicleta pel mig per a poder acoplar bé l'aparell que m'han regalat i que en principi tenia només una cistella però que al final de muntar i muntar incloïa unes vigues de ferro de color groc lluminós i una latra roda al costat i la feina hauria esta t posar a bicicleta dreta... esclar.

La carta que ja estava doncs enviada als USA doncs encara en tenia una còpia la meu ordinador que era a Barcelona i que en imprimir una còpia del que m'havien demanat per a l'anna emilia doncs que resultava -en el somni era ben normal- que l'ordinador que era a sota els fogons de la cuïna dons en imprimir caminava sol: uns quatre pams endavant i uns quatre pams enrrere i tot això formava part del mecanisme per a imprimir el document i els papers examinats quan m'han tornat l'exàmen per a que el revisés, però tot i voguer-ho, no he pogut somniar res d'aquell examen perquè no recordo res del que hi vaig posar. Gràcies a déu.

Mentre imprimia el document en una cuïna o office indeterminat he pogut veure que la mara m'havia comprat un pilot de xiclets i de cutxilles d'afaitar per a jugar a afeitar-me i jo ja tenia ganes d'agafar-ne i dur-les cap al cuarto o al lavabo.

Sé que m'ho he passat molt bé somniant, com un nen petit i suposo que és gràcies a l'entrepà de mantega i melmelada que m'he menjat a l'hora que feien el barça i després he pogut anar a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada