dilluns, 2 de gener de 2012

He venut la caixa dels Doors.

Hola, bon any. Aquest nadal, concretament el dia 22 vaig fer lliurament de la caixa boxset dels Doors a l'ofcina de correus pel preu de setanta euros. A na mi em va costar 10.000 pessetes i les despeses de tramesa i la caixa per embalar-ho, que he comprat a la mateixa oficina de correus me n'ha costat 10.00 €. Ni hi he guanyat ni hi he perdut, al contrari que he pogut desar còpia al meu ordinador personal dels 4 CD's i a més m'he tret de sobre una cosa que no escoltava mai.

La noia de Tarragona es diu Montse i ho ha comprat per al seu nòvio. Penso que de tots els negocis que he fet a Internet. I és el que m'ha deixat més content. Suposo que per la mmediatesa del fet, les dates en què s'ha escaigut, -el Nadal- i lo molt amable que ha estat la Montse.

Amb els diners de vendre'm els CD's he pogut comprar gasolina per a la màquina de segar l'herba de cara a la nova temporada que començarà, suposo, a finals de proper mes de Febrer. També he pogut omprar oli per a la motoserra elèctrica, un oli molt bo a la gasolinera cepsa de la dreta de Tona de les quatre careteres, motoserra que tinc i amb la que trituro i faig llenya de les restes de l'esporgada que li ha fet el jardiner.

Amb els diners que m'han sobrat m'he comprat el CD dels Ok Go! "180/365" que és un d'aquells discs que s'ha de tenir perquè és gravat en directe. Personalment m'ha sorprès força i als que hagueu escoltat per exemple el "Oh No!" us el recomano escoltar. EL CD del Ok Go és a preu estándard 14'oo euros

També vaig comprar vuit euros de tabac i vaig posar deu euros de saldo a correus perquè m'haqvia endescuidat la direcció a casa quan vaig anar a cobrar els setanta euros el dia vint-i-dos per la llibreta i volia telefonar a aquella noia per que em donés la seva direció, però no em va repondre i vaig haver de tornar a casa on per casualitat vaig perdre una trucada i en telefonar jo vem quedar que li enviava també quatre vídeos en VHS que tenia del mateix artista. Ha quedat molt contenta. Jo també.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada