divendres, 27 de gener de 2012

Hola, bon dia tinguem.

Hola he rebut modificacions en la medicació i progresso darrerament molt adequadament. Per exemmple menjo tres cops al dia: a les set, a les dues i a les vuit del vespre.

Encara que per exemple prenc una poma cap allà a les vuit del matí, i una altra poma entre les cinc i les sis de la tarda. M'han reforçat la medii per a dormir i com ja vaig dir aquí o a Can Josep o a Can Yusé, ja no prenc el antidepressiu. però vaig bé.

m'estic orgnitzant. Fins i tot a nivell de objectes i estris de calefactar la cuina i el cuarto aquests dies que fa tant de fred.

Avui és l'últim dia de la setmana que aniré a l'HDA. Encara que no sé si haig d'anar a l grup de en Josep Manel al Pedrís. a qui si que veuré segur és ala doctora soto qu esegur que estara "contenta". Vull dir que ja tinc la feïna feta, em vaig reprogramant i per tant no em tocarà el rebre, espero aquest cap de setmana.

Per esmorzar menjo un entrep+a de margarina i formatge gouda i dues pomes a les vuit, o una poma i un suc. Per dinar, entre setmana menjo un entrepà de formatge gaouda i margarina i una tronja. Per berenar menjo una poma cap allà a les sis i a les vuit menjo cereals amb let i lguna altra cosa que pico, com avellanes o xipirons -ahir- avui no hi ha res més.

Moltes salutacions i molt cordials

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada