dissabte, 21 de gener de 2012

Hola. El meu ingrés a Hospital de Dia (Psiquiàtric d'Adults)

El meu ingrés a HDA es produirà el proper dilluns dia 23 de Gener del 2012. Val a dir que es tracta d'un ingrés recomanat pel senyoir doctor Miquel Cavalleria Verdaguer i sostingut, molt efusivament, per l'Assumpta Casadevall Prat de Fundació Lar.

Em sembla, que us havia anunciat que aquest ingrés era imminent. Ja des del Novembre. Però la dependència d'alguns pacients durant aquestes festes passades ha fet que no hi hagués plaça fins ara. Per mi millor. He pogut fer els dos exàmens aquest gener i n'he aprovat, de moment, un, el d'Anglès.

Passa que al HDA, m'han fet signar un paper que diu, entre altres coses, el següent: 3.- Existeix la voluntat de complir amb el tractaments prescrits tant dins com fora de l'HD. La petició d'alta voluntària queda supeditada a la concurrència dels supòsits contemplats en l'art. 211 del Codi Civil que regula l'ingrés involuntari en situació d'urgència. Auqesta petició caldrà fer-la per escrit
"Artículo 211:
Declarado inconstitucional, con el efecto establecido en el fundamento jurídico 6 de la Sentencia, en la redacción dada por la disposición final duodécima de la Ley Orgánica 1/1996, de 15 de enero, por Sentencia 131/2010, de 2 de diciembre de 2010, del Pleno del Tribunal Constitucional. (BOE. núm. 4, de 5 de enero de 2011)".
Em sembla que aquest article té a veure amb la possibilitat que existia, abans de que el 211 fossi declarat inconstitucional, que en sol·licitar l'alta voluntària, deixessis de ésser incapacitat tot i una sentència ferma del jutje, i que per tant ara com ara continues de conillet d'Índies si t'agrada, esclar. hehe

El psiquiatre rsponsable podrà donar d'alta al pacient quan es considerin aconseguits els objectius o bé quan es consideri més apropiat continuar el tractament a un altre nivell asistencial

Doncs bé, com podeu comprovar vosaltres mateixos al Google, aquest article feia referència a la necessitat de informar al jutje sobre el internament. La qual cosa ja no és vignet per difernet motius que han estat declarats inconstitucional en no perjudici del dret a la llibertat de cadascú.

Val a dir, que jo ja he informat a la Montse Colom, del CMPPO, que per a consumir ja hi ha l'istiu. Era una tàctica de dissuació. Aquest estiu no penso consumir. Està decidit. També cal tenir en compte l'afer dels joves al cobert que m'ho ha recordat el metge psiquiatre (Miquel) així com els problemes del jardí: Esporgar, que ho pagaré jo i pel que s'ha disgustat oportunament la meva germana i la la Assumpta, suposo, i que li han recordat al metge. Tot i que jo ja li he dit que el jardí, pels francesos i pels americans, no és eltra cosa que la Mediterrània.

Bé, passa que els arbres, com ja us vareig dir s'havien d'esporgar igualment o haguéssim tingut un disgust (alguna caiguda de branca amb la neu... el vent... etzètera). Passa també que el que s'encarrega de triturar les restes de poda soc jo, de mica en mica i amb unes estisores que no estan esmolades. Ni la destraleta tampoc. Passa que hi ha moolta feina a fer-ho i ningú m'hi ajuda. És més, la meva germana se n'enfot i am diu a veure si ja he acabat en comptes de parar-se a mirar-ho i no baixar del cotxe.

Ha resultat que han decidit, la doctora Stel Soto, el meu ingrés a Hospital de Dia P. d'A. donat el que hem parlat, en una visita d'aproximada ment mitja hora, i les recomanacions del metge que em duïa fins ara.

Fins i tot ja ha pres mesures: M'ha tret l'antidepressiu, a la qual cosa no m'hi he oposat, ans al contrari -jo mateix em veia massa dinàmic, deshinibit i esbojarrat-, i de fet ja ho havia sol·licitat a la infermera que és que m'administrava les dosis de medicació fins ara cada cuatre dies.

No hem parlat del temps uqe durarà l'ingrés i m'ha comentat que ella espera que no afeti a la meva matrculació a la UB, a les tardes, a partir del 13 de Febrer.

També ha passat que val a dir que quan li he comentat a la doctora Soto sobre les meves paranoïes, -que m'observen a Internet i a La Ràdio,- m'ha dit ella que com ho sabia que eren paranoïes! o sigui que anirem servits par a estona... i bona!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada