dimarts, 10 de gener de 2012

L'avi Salvans Danés.

L'avi Salvans Danés, el meu pare em va dir una vegada que el seu pare o avi, no ho recordo exactament... -de manera malahurada sí recordo que el home del temps del Matarranya va fer conya del rebesavi el dia que ho vaig publicar al campus de la UOC,- doncs un havia estat guardespatlles del marquès de Palmerola cap allà a la Gleva i l'altre havia vingut a treballar a Vic, a la fàbrica d'embotits.

El meu pare va gaudir d'uns números de loteria considerables... gairebé tant com els meus. L'avi que va venir a treballar a la fàbrica d'embotits era de la Seo d'Urgell, el carrer Urgell és on hi ha l'Antiga escola Industrial de Barcelona, i el seu fill va ésser enginyer superior per la UPC en cinc anys. Ara no recordo el nom del carrer on començava tot i que és prop de la plaça.. per allà a la Via Layetana! que és on aniré jo per fer-me, malahuradament, metge.

Però això serà l'any que ve, o millor dit aquest juny-Juliol.

L'escola, això ja ho vaig explicar, no recordo on hehehe... tot tornarà... a noucanjosep.blogspot.com i vaig trobar que el pare no havia estudiat en aquella escolla industrial del carrer Urgell sinó a l'escola politècnica de la plaça Urquinaona... o com es digui. És a prop d'aquí i hi sé anar.

Val a dir que el meu pare volia que jo fossi ingenier... però m'ha tocat ser montador. Tant se val.

Ara haig d'anar a estudiar per l'exàmen d'Anglès que us he comentat a Can Yusé (http://canyuse.blogspot.com)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada