diumenge, 15 de gener de 2012

M'he quedat sol... a la tutoria de la UOC, esclar.

Tema: Delinqüents financers i bon Nadal
Data: 24/12/11 11:57
De: Ernest Querol Puig
A: Fòrum
Còpia
Hola,

Creo aquesta carpeta perquè puguem intercanviar les informacions i els comentaris que ens vinguin de gust.

Us animo a participar-hi amb le que vulgueu.

Per a predicar amb l'exemple, començo jo.

Encara que no sigui gaire nadalenc, he llegit un article que vull compartir amb vosaltres:

http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/opinio/delinquencia-financera-1254834

Malgrat tot, MOLT BON NADAL I MOLT BON ANY 2012!

Cordialment,

Ernest Querol Puig



Tema: RE: Delinqüents financers i bon Nadal
Data: 31/12/11 05:46
De: Josep Salvans Arola
A: Fòrum
Còpia
Hola, molt bon dia. Jo tampoc no tinc accés al document. Deu de ser el navegador que és antic. Però això de la ingenieria financera ja ho dèia el Felipe González quan va perdre em sembla.




--> Missatge original de Josep Salvans Arola (jsalvansa@uoc.edu) per a Fòrum enviat el 10/01/2012 13:48:41

Continuu sense tenir accés al document, ja m'ho miraré un altre dia, ara, aquí a la biblioteca central de la Facultat de Filologia de la UB no vull provar d'accedir-hi avui que tinc exàmen, però essent total ment profà en el tema penso que això de la enginyeria financera no es més que esperit de superació dels mortals per tal de fer perdurar la supremacia, -renoi quina paraula- de la cultura occidental ponderada per la llengua anglesa - per cert.- Hi ha qui està esperant que deixem de superar-nos o que defallim, és clar. Però segurament no en tinc ni faba.
Ara hi he accedit. Jooooo... feia referència a la cultura cristiano-judeo-catòlica i no a la supremacia futura del cristianisme de Carlemany que és enterrat a colònia com els apostols i que va fer anar el papa a colònia per coronar-lo emperador i no va pas anar ell a Roma. Suposo que ... perquè... com els romans portava sandàlies... hehe. Qui en sap res de la porta de Brandemburg, abans tothom qi anava... bé! abans ... vull dir que hi va haver una época en que tothom qui volia anar a orient hi havia de passar a veure si li quèia a sobre hehehe





--> Missatge original de Josep Salvans Arola (jsalvansa@uoc.edu) per a Fòrum enviat el 11/01/2012 01:03:52


Volia dir judeo-masónica-católica



--> Missatge original de Josep Salvans Arola (jsalvansa@uoc.edu) per a Fòrum enviat el 11/01/2012 10:32:53

Diuen Roberto Velasco, Arsenio Tazón y Joaquin Leguina a "Nombrar la bicha", entre altres coses que després de l'exàmen que tinc a les 11.30 a l'aula 4.2 de l'Edifici Josep Carner de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona que fixeu-vos si es p... Espanya que fa un llei de societats iguals per a els petits i mitjans empresaris i les SA.

Així no només un alt directiu cobra - que ells ho pretenen limitar al tope desgravable en 200.000€ - 300.000€ o més i tributa poc, sino que a més aquesta societat, normalment propietat d'ella, la persona, el seu cònjuge i els seus fills, doncs bé l'impst de societats permet desgravar-ho.
També diu que tot i això i gràcies a això la contribució per l'impost de societats des del 2007 ha caigut dels 44.000 als 16.000 milions d'euros.
Ja us passaré tots aquest numerets que es veu que estaven exposats abans de les eleccions... si voleu.


--> Missatge original de Josep Salvans Arola (jsalvansa@uoc.edu) per a Fòrum enviat el 31/12/2011 05:40:48

Doncs jo, i permeteu-me la incisió, considero de mal grat el publicar la informació al "Fòrum de Filologia". I no per al cas d'aquesta informació concreta.

Personalment, i, tot i que no m'he llegit encara tots els missatges que tinc a l'abast en aquest fòrum del que gaudeixo en condició de futurible després d'haver abandonat els estudis a la UOC per un semestre; tasca que deixo fins i tot potser per demà, Cap d'Any, donat que no tinc res millor per fer.

Dèia que personalment considero necessari en aquest ambient nostre, potser el de estudiants de la UOC, no assiduus al bar ni als xats, que s'hauria de crear un ambient de pinya i/o capelleta i en aquest sentit penso que té molta tasca a desenvolupar el senyor tutor, no només il·lustrant-nos sobre els dubtes de matriculació i els seus constants canvis, sinó també enredant-nos amb d'altres coneixements "off-road" al tarannar matriculatori.

Per exemple es podria crear una carpeta, que no té perquè ser un històric dels diferents semestres en què s'ocasiona, una carpeta dèia per a cada assignatura de què ens matriculem els diferents alumnes per intercanviar així informació de les diferents aules i/o professors en els diferents casos de multiplicitat d'aules i crear així un caliu a les diferents tutories de seguiment de la que ens en fan usuaris per un període més llarg en el temps.

És en aquest sentit que publicar les coses d'un lloc a l'altre no es perdria, i perdoneu ml'improperi, en la immensitat del "Forum de Filologia, a l'abast de qualsevol i tan gran com perdut, ja a aquestes alçades per inabastable. A prendre pel sac el fòrum de filologia i tots els fòrums d'antuvi. Som conillets d'índies? o, ratolins de laboratori? Doncs siguem-ho! però que tot sigui més directe i "real".

Que la interacutació per part de cadascú no es produeixi només quan em sembla que jo -el individu- ja ho he entès. Com em sembla que ha dit el Sant Pare, no hem de pretrendre crear i judicar sinó viure-ho, amb els nostres errors i desenganys, que en aquesta tasca nostra en principi, ens permetrà de rectificar en un període sempre superior als quatre anys sol·licitats i oferits. Aprendre per aprendre és més bonic que Graduar-se.

Ben cordialment,

Josep Salvans Aorla.





--> Missatge original de Josep Salvans Arola (jsalvansa@uoc.edu) per a Fòrum enviat el 14/01/2012 08:27:15

Hola Noemí,

soc en Josep. QUe jo encara no he suspès mai cap exàmen a la UOC... bueno, sí, un de Història del dret espanyol. En el que fixa't si soc burro o si era difícil que tot i copiant un esquema d'uns a punts que m'havia deixat una noia de Barcelona, na Marta Sardà Maneu, que treballava al malaguanyat diari Avui, doncs tot i copiar l'esquema a l'aula em van suspendre. No sé pas si em van grabar en vídeo. Però sé que tens entre quatre i sis convocatòries par a cada exàmen que et presentis. Més alguna convocatòria extraordinaria que li has de transmetre via instància a la senyora rectora.

Si vols, però, i si vas a exàmen a veure què tal, pots renunciar a fer-lo en un termini de mitja hora i llavors, eh? no gastes convocatòria, i compta com a no presentat.

Si continues o et pensaves que el que posaves a l'exàmen ja estava bé i no ho era -cert- llavors suspens, normalment, i esgotes una convocatòria, perque normalament, en una revisió d'exàmen, no et aproven. EL que està fet, està fet. Passa de revisions. Val més protestar per a una convocat`ria de Juny-Setembre, com tinc jo a ala Universitat de Barcelona.

Llavons, si suspens i et matricules el semestre següent, passa que... bé, abans no pagaves el recàrreg del nosequantos per cent per segona matrícula, i això només passava elsemestre següent a suspendre. Si no és a quest semestre: pagues el recàrreg.

L'estona per abandonar està entre mitja hora i trenta minuts, em sembla, però has de demanar permís i no te pots endur còpia del què han demanat.

Jo personalment, com a a lumne disminuït em sembla que em fan exàmens especials, per que tot i no tenir ni faba d'Anglès, he passat ala assignatura a la presencial. Ja t'informaré, en breu i si puc, esclar, és a dir si tinc accés a la tutoria encara, de la mitjana d'aprovats d'anglès I a la UB en el meu grup de classe, ja uqe sé qeue he aprovat perquè li ho he demanat via correu electrònic a la professora que és de Finlàndia.

Ara bé, tot això és la ultima vegada que t'ho expliquem. Tingues cura d'anar o no demanegada.

--> Missatge original de Noemi (@uoc.edu) per a Fòrum enviat el 13/01/2012 08:13:02

Bon dia,
Em sembla que aquestes preguntes ja han sortit en algun altre debat, però no les tinc clares:
- què passa quan suspenem un examen?
- cal matricular-nos en el següent semestre obligatòriament?
- Què passa si ho fem i què passa si no ho fem? Em sembla que hi ha una "part econòmica" que ens estalviem, és així?
- Em sembla que el dia de l'examen tenim una estona per "abandonar" abans no ens compti la convocatòria, que vol dir això exactament? Si abandonem abans, que s'entèn per tenir una altra convocatòria? I si no abandonem i suspenem, què representa?

Perdoneu la bateria de preguntes però en aquest tema (per sort fins ara) vaig molt perduda...gràcies!


Noemí Molinero


--> Missatge original de Josep Salvans Arola (jsalvansa@uoc.edu) per a Fòrum enviat el 15/01/2012 14:02:31

Sí! bé! Si més no, jo ho he intentat. És segur que molta gent té exàmens, i exàmens als que s'ha de presentar i que hauria de mirar d'aprovar, però jo mateix, i per que us creixin les dentetes, deixo la tasca d'estudiar per a la segona convocatòria, al Juny, tot i que tinc serioses possibilitats d'aprovar-ne dues: Llengua Anglesa Primera -que ja ho he fet- i Grmàtica normativa de l'espanyol -que està psé-psè-.

No penso formar part d'aquest complot de bloqueig mental que s'ofereix, en general, a les tutories UOC. Els discs durs estan per a gastar-els: igualment es fan vells i s'han de canviar! Considero inoportú no participar de les discussions i de mala educació no respondre a les "agressions". Però si us voleu quedar amb la frase "no hi ha més o millor despreci que la ignorància" jo us diré que "quien calla otorga".

Així que amb el Gran Premi me n'entorno a la UB que ja m'han mig confirmat a Salut Mental... vull dir a Fundació Lar que podré continuar. Tant de bo us pogués seguir atabalant i jo, distraguent-me, però no tot es possible. Com deia aquell: "Lo que no puede ser, no puede ser... y además es imposible!"

Els meus millors desitjos i bona voluntat per a els vostres estudis, la vostra vida i aquesta tutoria. Records.


Historial del misatge de malgrat tot PASSEU UN BON NADAL I UN FELIÇ ANY "=!" de Ernest querol puig
12:11:15 13/01/2012 Laia Lligadas Martínez LLEGIT
11:14:56 13/01/2012 Blanca Tapias Gonzalez LLEGIT
09:49:58 11/01/2012 Àngels Masqué Guillemat LLEGIT
02:55:13 07/01/2012 Albert Trullàs Capell LLEGIT
15:22:54 05/01/2012 María Dolores Vázquez Miranda LLEGIT
08:45:42 05/01/2012 Rosa Padrós Cuxart LLEGIT
16:29:22 31/12/2011 Anna Tudela Isanta LLEGIT
05:46:05 31/12/2011 Josep Salvans Arola RESPOST
05:43:50 31/12/2011 Josep Salvans Arola LLEGIT

22:45:14 30/12/2011 Mª Dolors Vilalta Sendra LLEGIT
00:12:37 29/12/2011 Marta Martinez Cugota LLEGIT
12:05:36 28/12/2011 Alba López Artés LLEGIT
03:54:58 28/12/2011 Daniel Bonaventura Brunet LLEGIT
16:00:14 27/12/2011 Anna Farres Casadevall LLEGIT
23:14:25 26/12/2011 Neus Sendra Gubianes LLEGIT
21:05:56 26/12/2011 Jorge Sanz Esquer LLEGIT
19:26:58 26/12/2011 Bàrbara Sansó Portell LLEGIT
18:31:03 26/12/2011 J.Ramon Pardo I Peris LLEGIT
15:43:47 26/12/2011 Josep Guillem Primo LLEGIT
08:15:35 26/12/2011 Samuel Rodríguez Torondel LLEGIT
23:48:35 25/12/2011 Anna Riera Pijoan LLEGIT
23:37:08 25/12/2011 Laura Serra Suñer LLEGIT
22:53:22 25/12/2011 Noemi Molinero Noto LLEGIT
22:16:34 25/12/2011 Maria Candela Ribera Ruiz LLEGIT
20:26:17 25/12/2011 Emilio José Peiró Gálvez LLEGIT
11:04:54 25/12/2011 Anna Sancho Miralles LLEGIT
09:16:03 25/12/2011 Cecília Marín Muñoz LLEGIT
00:21:41 25/12/2011 Noemima Minguez Alonso LLEGIT
23:11:25 24/12/2011 Mercè Pàmies Boronat LLEGIT
17:02:59 24/12/2011 Lluís Pascual i Esquius LLEGIT
15:54:36 24/12/2011 Dolors Vergara Ymbernon LLEGIT
15:42:41 24/12/2011 Carme Rosell Miralles LLEGIT
15:17:34 24/12/2011 Eva Salvadó Artells LLEGIT
14:27:42 24/12/2011 Imma Mesas Iglesias LLEGIT
13:28:35 24/12/2011 Sandra Moscoso Canal LLEGIT
13:09:52 24/12/2011 Enrique Cañete Broseta LLEGIT
12:13:53 24/12/2011 Estefi Valero Nicolau LLEGIT
11:59:46 24/12/2011 Ernest Querol Puig LLEGIT
11:58:01 24/12/2011 Ernest Querol Puig ENVIAT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada