dijous, 19 de gener de 2012

Notícies sobre la meva evolció:

Benvolgudes i benvolguts -malgrat no hi hagi massa participants en aquest fòrum (per no haver no n'hi ha de cap gènere) a qui adreçar la terminació masculina.-

Us haig d'informar, encara que, de fet, ho faig per pròpia voluntat i per quedar bé, que de moment no continuaré els meus estudis a la UOC i el que és més; i, per tant, no compto que ho faci, en una propera assignació de Tutor de Seguiment, en aquesta tutoria.

Tant de bò les coses fossin fàcils. Però ara mateix fins i tot m'ingressen a l'Hospital de Dia Psiquiàtric d'Adults del Centre Osona Salut Mental de Vic, cada dematí, i per un període indefinit. És possible, malgrat jo nop ho contemplo... vull dir que no entra en els meus propòsits, que fins i tot hagi de deixar per a més endavant els mateixos estudis -Grau en Filologia Catalana- a la Universitat de Barcelona donada la facilitat -ara hi ha plaça- oferta per l'Hospital.

La última i única vegada que vaig estar a l'Hospital de Dia Psiquiàtric d'Adults del Centre Osona Salut mental va ésser l'any 2009 després d'una autolisi i els conseguent ingrés durant quatre setmanes a la unitat de psicòtics aguts de la tercera planta de l'Hospital General de Vic. Ingrés que es va produir en circumstàncies que gaire bé no recordo.

A l'hospital de Dia psiquiàtric d'Adults t'observen -ara tot el dematí, abans et donaven dinar i marxaves a quarts de cinc o de sis de la tarda- i segons sembla t'ajusten la medicació.

No tinc gens de ganes d'anar-hi. De moment fan una valoració el proper dia 20 de Gener a les deu del dematí juntament amb la delegada de tutoria civil i la doctora Estel Soto que serà el meu referent -qui em portarà.-

Us atabalo d'aquesta manera per que, i ara hi penso, passa que quan et diuen que estàs malalt sempre et penses que tu mateix ja ho sabies... que ja t'ho notaves... que és veritat... que el metge té raó.. en fi!: que ara toquen aquestes altres pastilles hehe

Així doncs, fins la propera! Que la distància no sigui un obstacle... fins i tot de desenvolupament que deia aquell delineant de Microeconomia a qui feia referència John Maynard Keynes en aquell llibre que vaig llegir al centre de suport del Bages el 1998 malgrat que definir-la de envolupant ho va fer el meu professor, Emili Valdero a la Universitat de Vic quan era centre adscrit a la Universitat de Barcelona encara més anys enllà.

Salut! Josep Salvans Arola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada