dimecres, 4 de gener de 2012

Psicologia inversa: Què és?

M'ho va explicar una persona gran que mantindré en l'anonimat per protegir el culpable.

Diu que déu nostre senyor estava distribuint les tasques dels diferents animalons del Món, esclar, i li van dir a la avespa:

-Tú què vols?
-Jo, picar i matar! -va dir la avespa-
I déu li va fer psicologia inversa o no o, potser, una altra cosa i li va dir:

Doncs... picar i morir! -que és el que li passa a la avespa quan pica, que només pot picar un cop perquè es mor-

No seré jo qui es pregunti què va passar amb la resta d'animalons de l'Univers sinó que poso uns exemples molt més gràfics penso com és el cas de la meva pròpia experiència.

Com a Gran Consumidor el psiquiatre em va dir que, si volia, em donaria hora per un, de psicòleg, perquè m'ajudés a deixar-ho -el consum.-

Després de la primera visita amb el psicòleg vaig tornar a veure el metge i em va demanar, esclar, a veure com havia anat amb el psicòleg. "Em sembla que m'està fent Psicologia Inversa" li vaig dir. El metge va riure, em sembla recordar, i em va demanar: "Saps què vol dir?" hehe... I jo tot encuriosit li vaig explicar el que en sabia, carregat de bona fe i d'esperança: "Tú vols això -sense recordar-me per res de l'història de la avespa ni de la persona que m'ho va explicar- doncs ara tot lo contrari perquè arribis aquí"

Però no ho sé. Qui m'ho explica?

Resultará que deixaré de consumir o no? De moment per a no consumir no hi ha res com no disposar d'efectiu a part de les diferents anotacions dels diferents consums puntuals que els psicòlegs anoten al seu ordinador i que molt probalbement tu ni recordes perquè estaves esperitat.

I encara tinc una altra pregunta: Perquè els psicòlegs no fan mai receptes i en canvi treballen amb la policia?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada