dilluns, 30 de gener de 2012

Un altre somni de diferents èpoques de la meva vida: Un somni curiós.

Em sembla que era ahir diumenge... o potser dissabte, a la tarda, que somniava, tot fent una bacaïna a mitja tarda, que reponia o millor dit escoltava un missatge al mòbil.

Era un missatge d'un club: el Club Bàsquet Vic. Em demanava, el missatge, dins la atrafegada agenda que duu el meu cap ara que vaig a l'Hospital de Dia, i que haig de combinar amb les classes de què estic matriculat a Barcelona. les tasques al meu jardí i al jardí dels veïns; de les que no només vaig endarrerit -ja us comentava que estava triturant les restes de poda que va fer en Joaquín al mes de desembre; i de les uqe ara en porto aproximadament la meitt de fetes,- doncs tot aquest tràfec d'idees i combinacions que haig de fer per a ensortir-me'n de tot, més la possibilitat d'haver d'ajudar al mossèn nou de Tona que se m'ha ofert avui al anar a missa; doncs han provocat en mi un brain storming -que diuen- en forma de somni d'aquells que et fan pensar que estàs realment boig.

Somniava que era al taller del meu pare, que ell -el pare- m'encomanava una feïna en un dels racons del taller. Llavors ha passat que tot fent la feïna tot sol m'he trobat que al banc de treball hi havia una apuntada anterior que algú no havia esmolat i que em feia nosa.

Així doncs he anat a cercar un allarguis i una mola petita i m'he trobat, tot suposant lo insuposable, donat que el taller del pare és tancat, que els allarguis de les moles eren en el lloc on hi havia una cisalla, l'Astrida, i n'he anat a caçar un. M'he trobar a l'hora d'endollar-lo en el quadre més proper que era un alllarguis trifàssic i no el podia fer servir per allò.

No només m'ha sobtat trobarme aquell allarguis sinó que no n'havia vist mai cap d'igual, amb els tres fils, gruixuts, independents un de l'altre sense formar un sol cable. M'he queixat i m'ha semblat recordar que el meu pare em deia que li demanés a en Jordi. llavors no sé si li he demanat o he anat pel meu compte i m'he trobat amb un altre allarguis espatllat - a n'aquest li faltava un borne i no tenia endoll famella, així que al final li he demanat a en Jordi que encara me n'ha donat un altre que era també trencat i no podia acabar bé la feïna que quedava torta.

Llavors he somniat que m'enfadava amb la meva germana perquè em sembla que no m'en volia anar a cercar un de nou i li he dit que no calia que em vingués a cercar al final de la jornada de l'Hospital de Dia. Que ja tornaria a peu.

Representava doncs que tota aquesta feïna la feia abans de les deu del matí, Però ja eren quarts d'onze i a més aquell era el dia en que m'havia de personar al Club Bàquet Vic! així que com que el pare no hi era he deixat la feïna per a la tarda i somniant ja era la pavelló del CBVIc que estava en obres, tot potes enlaire, i allà m'han dit que les oficines les tenien a un altre lloc, unes oficines de nom "Europa" que eran a un altre lloc de Vic i tot i que els he comentat que anava a peu no han volgut dirme'n res... no ho sabien.

Ha estat llavors que he començat a pensar que estava delirant i començat a despertar-me. Val a dir però que mentre cercava els allarguis em ficava amb els altres treballadors i somniava que li explicava a un dels dos treballadors que hi havia i a qui jo he conegut però que ells no s'han conegut mai entre ells que l'altre era un gandul, malgrat tots dos ho eren: ganduls i lladres. Llavors he somniat que passava per una carretera imaginària paral·lela a la C-17 on veia assegudes a prostitutes que em posaven calent i he sommniat, un moment, a veure si parava a pelar-me-la. Llavora m'he despertat un altre cop i he posat la ràdio. Feien un programa de cinema.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada