diumenge, 26 de febrer de 2012

Avui he tingut somnis estranys. Malsons terribles:

Era Nadal. Feia molt fred i tots en patíem, la mare el apre el meu germà de Barcelons , la Montse tots. llavors erem ja aavi i m'ha telefonat un enginyer de mines a veure que perqu`q havíem tancat el taller i m'ha demanat a veure qun quina intalació haviem fet ser vir el color blau. No ho he recordat, després m'ah semblat recordar que Montuïri, però alla encara hi havia el pare viu. No sabia com avisar l'Hermida que m'ha dit que era a Tona a les 4 carreteres. Ni tenia cotxe ni temps d'anar a cer car-lo peruq llavors havia d'entrar llenya a la caseta que en cpotaven un camió, la mare anava amb el calbell motl curt , gairebé rapat i m'ha convidat a anar a cla caseta... Terrible patiment que només s'ha eleugerit despertant-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada