dimarts, 14 de febrer de 2012

Avui he tingut un somni forç coherent... fins i tot curiós:

Resulta que jo he anat de festa, amb amistats de quan era jove,i arrivaba a casa el dissabte al migdia. Ha passat que en el somni, tot i ésser jove, em duia el mòbil que tinc d'ara fa un parell d'anys, un samsung d'aquells que regala la Telefónica per vint-i-cinc euros.

Abans just de tornar de festa hem anat a casa d'una amiga cambrera que viu unes cases més amunt i ha trucat des de el cotxe mateix al meu mòbil.

També recordo encara que ara no vingui al cas els llocs on hem anat de festa més o menys i eren llocs de quan érem joves. Doncs bé la cambrera m'ha fet uan perduda i jo ha resultat que he tornat a casa a peu, m'he endut una bronca dels meus pares i del eu gremà gran que havia vingut a passar el cap de setmana a casa amb dos o tres de ls seus cinc fills que eren petits, més o menys i m'he anat a dormir.

Deu haver representat en el somni que m'havia adormit perquè qun m'he llevat i era de dia, he pensat també que hauria d'haver segat la gespa però estava molt cansat el meu germà m'ha demanat que li passes el número de la cambrera amiga meva i més gran que jo perquè volia que vingués a servir el sopar als seus fills i així els nenes veurien no sé què exactament.

Ha resultat que de domir-hi vestit, el mòvil meu estava aixafat i no-operatiu, fins i tot la pantalla estava trencada i no podíem veure el número que m'havia fet la perduda. Al cap de un rato li he dit al meu germà a veure si tenia cap mòbil que hi posaríem la meva tarjeta PIN o SIN i miraríem a veure el número aquest.

Així ho hem fet i deaprés d'apuntar-se el número me l'ha tornat, la tarjeta. He somniat una mica més amb un amic del meu germà i després li he recordat al meu germà que tenia la meva tarjeta i me l'ha donada, però en cercar a la cartera per desar-la en el millor lloc que tinc per a aquest efecte i conservar-la en condicions i a més durla sempre a sobre m'he adonat somniant que ja la tenia la tarja PIN i que m'havia donat la seva. Llavors li he tornat i m'he despertat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada