dimarts, 28 de febrer de 2012

Avui vaig a Can Soler.

Ahir me'n va fer donar compte un senyor amic meu. De fet només és una idea però podria ésser ben veritat. Resulta que ahir em van demanar, aquest senyor, que li expliqués com funcionava això d'Internet i una de les coses que em va demanr era com podia comprar entrades per al cique du Soleil, remarcant-me que era de "Soleil".

Quan vaig anar a dormir, no em podia treure del cap la idea que jo no estava anant a una de les quatre.centes millors universitats de lmón, sinó que a Can Soleil, donat que el responsable dels estudis es diu Soler.

Estava també molt potxo, perquè aquest home és el pare d'un amic meu que es va suicidar ara deu fer deu anys. De fet la seva mort va ésser una de les coses que em va engegar per investgar el món de la cocaïna i una de les reincidències de la que gairebñe no me'n surto, si és que me n'he sortit. Ara, havent dormit i presa la medicació, em trobo suficientment bé com per explicar-ho. Toto i que fa de mal parlar per respecte a n'aquell noi.

De fet, i encara, la cocaïna no és tan dolenta, hi ha coses pitjors com el cavall o punxar-se, i malalties derivades que arrossegues de per vida com l'hepatitis C o la SIDA, de les que gràcies a déu me n'he pogut mantenir-me al marge.

Però no és moment de parlar d'això. Demá tinc la valoració a Manresa i tot i que a desgana hauré, si m'hi volen, de marxar de casa. Ja us ho explicaré. hi vaig amb la Assumpta, em sembla. Hem quedat a les onze al HDA.

Avui no aniré a VIc fins a les 9:30 perquè haig de passar per la farmàcia a cercar el Risperdal CONSTA per demà que toca l'injectable. També em sembla que avui em tornaran a canviar la medicació. SI veig la doctora. Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada