dissabte, 18 de febrer de 2012

He tingut aviu un somni tranquilitzador. Encara que noens soucona res.

Resulta, que ja he explicat a http://noucanjosep.blogspot.com, el somni de dimecres que podeu llegit. I també resulta que ahir vaig tenir un somni molt fatigós sobre la mort del pare i la del meu germà Xavier del que no en recordo gaire res. Només sé que hi donava una explicció lògica a les morts dels dos Salvans amb per exemple el detall que en Xavier ja tenia el cancer galopant abans que no es morís el pare abans, d'entusiasme. Magradaria tornar a tenir el somni de dijous. Però, podrà ser?

En el somni d'avui, que era el segon, el primer ha estat una bajenada eròtica, jo estava tallant unes plantes que s'havien plantat el jardí i que s'havien d'esporgar d'arrel. Una cosa així com les peònies. Anava fent fila per fila però em deixava força racons.

Sé que poc abans del impàs al jardí resultava que jo havia pillat cinc grams i un mig i un altre gram de speed, que en realitat era farlopa ssegons la forma que tenia. Ara penso en quan li vaig endevinar el cafà que es prenia el meu germà el dia que vaig anar a dinar amb ell a Barcelona ique em va fer reparar el primer portàtil que vaig tenir. Va fer cara que no ho sabia hehe

Doncs no sé què feia entre fila i fila fde truanes petites i carnoses al jardí. Però sé que ha aparegut el meu pare que m'ha dit com ho havia d'acabar de fer per anar bé. De fet una mica abans he vist un home que feia el mateix ue jo a la pista de tennis i que es tractava de tallar-les de socarrel i anarles cremant, com qui crema un cigarro i que jo apilava dins d'una bossa d'aspirador on hi havien les cendres quecada vegada que saccejaves la bossa s'apilaven més bé i en menys espai. Amb un saquet n'he tingut gairebé prou, al final.

Doncs al meu pare li he dit que jo ja, quan no es va cobrar per primera vegada en força anys la nòmina al cap del mes i es veia venir que no hi havia feina, doncs livaig oferir a la meva germana de fer fora el treballador temporal, i els dos treballadors en negre que tenien i que ja tenien una altra feina de funcionaris, un era policia local i l'altre duia des de feia poc que va deixar lo del contracte temporal per fer-se conductor de màquina de escombrar carrers i que ara està casat i des de a llavors ha tingut al menys una filla i que ens quedéssim els de la casa. Fins i tot li vaig dir que si havia de caure mort soldant ho faria. Sense problemes i sense cobrar si feia falta. I ho deia de debò.

En el somni li explicava tot això al meu pare davant de la meva germana que s'anava sentint dolgut i m'anava donant la raó. Peò tant el meu germà Jordi com el meu germana Neus no es van posar d'acord. És més van contractar un delineant autònom en negre perquè li fes la feina del pare a qui tampoc varen voler acomiada i a qui no feia falta tenir en plantilla perquè per més bon delineant que fossi i segurament millor que jo en tnçenia tanta idea com jo en els curr´culums que hus he esplicat alguna vegada ela UOC. VUll dir que jo també soc delineant mecànic i que no en feia servir al taller res per a fer silos tot i que m'en va ensenyar el pare i així mateix en una visita llampec li vaig haver d'espliciar jo al delinenat un dia que van fer un silo.

La meva germana és tan subnormal, que l'últim de marxar de l taller a banda delmoro a qui varen arreglar els papers en un acte del que em vaig desentendre completament l'últim de marxar va ser l'ultim d'arribar, el delineant.

Seguramnet la meva germana es va pensar que les ofertes que li passavem i feiem a l'Hermida seria un tarannà comú per a tots els clients de anys i anys. Recordo en concret una oferta de BREINCO en la que vaig parlar amb el senyor Ramon. Ens van, li van fer comptar la factura oo ofrta al delineant quan jo ja no hi era i no sé què va pasar. Diu la meva germana que van fer els silos de breinco amb el delineant nou i una empresa que és la que li ha comprat part del desguaç que ha fet al taller que inclou vigues que no eren de la societat ique eren propietat de la mare i ara coma ra dels hereus. En Jordi, la propia Neus, jo i els cinc fills de la cunyada de Barcelona.

Val a dir que Jo, a Breinco hi vaig estar set fills, al meu germà cinc mesos. Breinco treballa d'una manera menys preable, Va a alemanya a veure fèbriques, tira fotos es fa fer una màquina iguala, pel meu pare i després compra un màquina iguala i s'hi gasta molts m´´es diner amb una d'holandesa.

A més bREINCO I EN CONCRET EL SENYOR ànGEL passa que després fa venir gent del sud a veure la màquina que ha fet el meu pare perquè la copiïn en comptes de donant-se la feina.

Però això no e´s re s de lsomni, son probes de la incompet`ència de la meva germana com a gerent, carreg en el que maría neus Salvans Arola es va rigir amb maquinacions insidiose correspostes amb la gestoria de VIc Ausònia.

Atentament, Josep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada