dijous, 9 de febrer de 2012

La meva germana s'està venent el taller...

Hola. El diumenge va venir el meu germà tot acelerat que ja no hi havia el pont grúa al taller. Era un pont grua a quinze metres del terra amb un ternal nou, nou de quan jo ja no hi treballava i que van posar doncs a partir de desembre del 2007. Hem de tenir en compte que estava parat des d'abans que plegués el meu germà ara fa, com a mínim dos anys.

També diu la meva germana que potser li compren la nau i el terreny. Diu que ha de pagar deutes i hipoteques que hi ha sobre la mateixa nau i la casa de Tona. És clar que de totes aquestes hipoteques jo no en sé res. Jo ja no treballava al taller quan es va endeutar tant fent-li firmar coses a la mare per anar-se apoltronant ella i mantenir el ritme de vida dels treballadors, excepte el meu germà, que ja tenien a més altres feines.

Al meu germà li vaig dir que es cerqués un advocat de confiança, un amic que es mirés tot el que està fent la meva germana per el seu compte com a persona no discapacitada que no només té el carnet de identitat de la mare, sinó que va ser prou llesta per a guanyar-se la confiança dels bancs en aquest sentit. Clar que els banca, com tothom... o gairebé tothom, no es pararan a veure si els teus germans estan d'acord per a fer una hipoteca que de ben segur, tard o d'hora es pagarà.

És curiós que coincidís la meva dicció a la cocaïna amb la mort del pare i l'hereu. QUe poc després la meva germana i jo mateix decidiíssim que per tal que els creditors dels meus deutes, i dels deutes que m'havia fet contraure la persona que m'havia enredat en demanr-li un crèdit i comprar-li un cotxe, doncs decidíssim vendre'm les accions de l'empresa per tal que no ens embarguessin. I va haver una bona temporada i de fet encara ho penso que tenia aveure amb el fet que la meva germana s'hagués casat amb un noi que es deia Martínez. Fins i tot penso que consegüenment tant li feia que es digués Rodríguez o Sánchez... el meu pare deia sempre i els muñoz!

Així doncs tot això de la cocaïna son coses de la família i encara bo que estic viu, es clar.

Passa que potser, si la meva germana es ven la nau em podré comprar roba. Per exemple. Que bé! Ja us n'aniré parlant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada