dimecres, 8 de febrer de 2012

Somni.

Anàvem amb autobus. Tota una gent. Jo anava cap al davant a la dreta del conductor. No sé de què parlaven de les races que una dona, la que tenia al costat, m'ha dit:
-Vosotros soys negros, no?
Li he dit que no, que erem de Aràbia Saudita i que ens devien "petróleo". Tothom ha rigut, fins i tot el conductor que s'ha estimbat. Em sentit, llavors, un soroll molt fort com si vingués en contra-direcció per l'autovia un camió molt gros més enllà del revol i la baixada on ens faltava poc per arribar allà al marge.
El conductor ha dit de volcar l'autobús i ens hem posat tos a la dreta i hem fet un moviment cap a un costat i a un altre i l'lhem tombat. De mentres hem vist que el que venia era un cotxe esportiu d'alta gama i vermell. No sé què era pitjor el camió que ens havia d'arrollar o el cotxe que s'havia escapolit i que voliem aturar en la seva actitud irresponsable. Ha resultat, però, que amb el cul de l'autocar i mentres lliscavem pel terraplè de l'Esclat, hem pogut tocar el cotxe que havia sortit de recte per la carretera entre aquesta i el centre comercial.

-Ara vindràn aper nosaltres! Aixequem l'autobus! -i així ho hem fet i hem fugit. El cotxe ens venia a darera. Hem anat fugint carretera desconeguda enllà fins que hem baixat de l'autobús i he acabat corrent per una caretera i tot s'ha fet completament fosc. Llavors he intentat despertar-me però no he pogut i se m'ha barrejat un altra somni:
Era a casa a la nit i era divendres i hi havia la meva germana que li sonava el mobil a la cuïna li he anat a dur però el que sonava era un altre que tenia damunt també de la taula. Jo no m'hi veia i no el trobava però sí que he trobat el seu tabac i llavors li he agafat un cigarret i ha pasat que han arribat els pares de comprar a l'Esclat. En comptes de pernil com cada disssatbe havien comprat una altra cosa i jo tenia gana.
Llavors encara se m'ha barrejat un altre somni que havia tingut abans: Havia consumit i m'havia llevat tard i havia d'anar a Vic al Hospital de Dia a cercar la medi. M'hi havien d'acompanyar la meva germana i els seus fills però jo no volia.

He sortit a fora i se m'ha trencat el mòbil amb el que telefonava a la policia per a que avisessin que no tenia la medicació. A la tonada de la policia i mentre no contestaven anaven dient en una cançó "Donde he puesto el mobi... no encuentro el mobil..." etcètera.
Hem sortit al carrer i he hagut de renyar uns holandesos que acampaven una autocaravana davant de casa i els he fet fora. Llavors la meva germana m'ha convidat a fumar.

He passat un altre somni. Era al cuarto i provava de llevar-me. Fins i tot m'he notat assegut a sobre el coixí obrint els ulls que no veien res. Havien tret el llum. M'he tirat de cap a terra i he passat per entre els llits. On hi tinc les diferents sabates que em poso i alguns mitjons, no hi havia res. Llavors s'entreveia una mica de llum del dia i m'he posat dret per obrir el porticons. Devien ser les deu he pensat. Haig d'anar buscar la medicació a Vic. Però erem molts anys enrera. El meu germà encara vivia a casa i estava molt prim. Faltava un dels dos llits que ens va regalar la veïna de barcelona que tenia un quarto igual. Ell estava a davant d'un teatre de juguina de guarniments com les cortines i es calçava esparverit. Fugia. M'ha ensenyat els diners que havia cobrat al taller i marxava. Li he dit que jo també vindria. M'ha ensenyat una cantimplora de bicicleta moderna i ha dit que beuriem allò. M'he començat a treure coses de les butxaques per canviarme. Entre les coses de la butxaca hi havia molts mitjons. I centims. Tenia trenta cinc euros que m'he ensenyat i passat pel nas. He fet veure que em mocava amb la màniga, o millor dit que em passava una camisa de màniges grosses pel nas ell ha rigut i ha dit en una llengua perfecte "Pásalo". Jo he dit "Pasa el balón" i m'he despertat tot mirant els diners que eren en una cadira al costat de l'endoll que no puc fer servir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada