divendres, 24 de febrer de 2012

Tinc notícies sobre el trasllat a Manresa.

Hola. Avui m'han dit de part del treballador social, senyor Marc Riera Bigas, que aquest mateix ha contactat amb Fundació Lar per sol·licitar que m'acompanyin el proper dimecres dia vint-i-nou de Febrer a una entrevista amb qui es responsabilitza dels pisos tutelats a la ciutat de Manresa. Quina gran notícia!

Així doncs, el proper dimecres, hem quedat a les onze a l'Hospital de Dia, aniré a Manres a veure si m'accepten i cubreixo plaça.

Diu que llavors segurament ja podré anar cap a Manres apartir del mes de Març. Em fa molta il·lusió tot això de deixar d'estar sol a casa. Conviuré amb al menys quatre persones i diu que a més com que està subvencionat resulta tot molt econòmic. A na mi em va semblar entendre que es paguen cent vint euros al mes de fiança, la qual cosa trobo exagerada donat que ara mateix, cent-vint euros és el em gasto per mi sol en menjar cada mes. S'ha de comptar la llum, el gas, l'aigua, la calefacció i totes aquestes coses.

Però sí que m'ha dit el treballador social que tindria diners per a mi, que podria seguir estudiant a Barcelona, o si ho prefereixo a Bellaterra o qui sap? potser fins i tot canvïo de carrera i estudïo Enginyeria de mines a la mateixa Manresa.

Enginyeri de mines a la mateixa Manresa va ser el que va estudiar l'Hermida, un amic de feina del meu pare, a la mateixa Manresa encara que d'això fa molts anys, però haig de dir que el senyor Hermida és un dels millors enginyers que he conegut mai. A destacar entre els sis o set que més comunt ment m'he trobat a la feina treballant
per al meu pare.

Per l'Hermida he fet els muntatges de Cartagena i Melilla i molt abans el de Cotegran, una empresa del Baix Llobregat pera qui vàrem treballar dues vegades.

El que passa amb l'Hermid és que guanya tants diners que es pot tirar tres anys sense treballar i després tornari sempre amb tecnologia novedosa i capdavantera en el sector. Si més no capdavantera pel que fa a la meva comarca. L'Hermida tenia un altre soci, dl que es va separar amb el que havien dissanyat més de cent filtres diferents i altra maquinària per al tractament de productes a granel: Pols de vidre, ciment, polímers granulats, productes cohesius, hidròxid de calci i moltes altres coses.

Per l'Hermida es traballa a gust però molt just de preu. Es treballa tant a gust que et sents recompensat per la feina que fas. De moltes maneres. També és un gran expert en pintures i recobriments del material, ferro. A més és molt trempat. Les últimes feines que vaig fer en la meva vida laboral passada van ser per Filtrasol, l'empresa de l'Hermida per a qui treballava un enginyer mexicà, el senyor Porfirio Marquet amb qui vem estar a Cartagena i ambqui vem fer unes màquines molt ben parides per una fàbrica de farina de soja. Després us en pasaré unes fotos.

De totes maneres, tot i anar a Manresa no penso deixar penjats els estudis de Barcelona. Continuaré fins el Juny. N'haig de parlar amb l'Assumnta per fer enginyeria de Mines i també haig de veure les notes de tall de la selectivitat per veure si tinc opcions d'entrar tot i que donada la meva condició de disminuït tinc gairebé plaça assegurada perquè hi ha unes places reservades a disminuïts.

Suposo que a Manresa em podré endur l'ordinador i que hi haurà Internet. Però tot és negociable. No tinc ni faba de què em trobaré allà ni què passarà. Tampoc sé si mudar-me molt o poc. VUll dir que si em p'osaré lo més bo que tinc i més modern o aniré tal qual. Bé és igual, dimecres ho veurem. Ja us ho explicaré.

Hauré de preparar-me en matemàtiques ara que... no us ho havia dit! He trobat el CD de matemàtiques especials per a la enginyeria informàtica de la uOC que era a sota d'un llibre i podré preparar-me a l'estiu.

Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada