dissabte, 10 de març de 2012

Avui he somiat que no volia anar a Manresa.

Hola, avui he somiat que no volia anar a Manresa. Ha estat un somni terribl, amb consum i tot. Jo només sé ue no volia anar a Manresa al pis tutelat. També era festa major al poble de Tona i venia drogues als estiuejants, a més ha passat que he consumit unes píndoles, més aviat eren uns xurros aplanats i de coloraines, me n'he menjat un com qui es menja un tall de cansalada i he consumit doncs. M'he llevat a més amb molta mandra.

Ara vaig a l jardí a collir l'ultima remesa de branqes de l'alzina. Ahir vaig anar al jardí de la veïna que em va pagar vint euros i vaig comprar tabac i cocacola de 2L.

Ara vinc de gastar-me un euro amb quaranta més en una FREE Damm sense alcohol i amb llimona i un paquet de xiclets. He fet la meitat de la llenya de l'alzina i m'he preaprat un "potaje" amb patata, ceba, sigrons, salami i arròs que em menjaré per dinar a les dues.

Avui m'he llevat a les nou perquè no tinc res per fer. Podria estudiar, esclar, però em fa mandra. A més tinc la sensació que estudiar no em servirà per a res perquè me n'oblidaré donat que no tinc l'exàmen fins al dia 20 de març. Haig d'estudiar poètica, literatura i estètica. Un pal tremendo. Potser a la tarda m'hi poso.

Aviu no fa gaire fred però al matí en feia prou com per no llevar-me sense motiu. Així recupero son. M'haig de fer el llit i he endreçat la cuïna. També he posat un rentaplats que ja està. Ara l'endreçaré. Després de dinar fregaré el terra. O potser ho faig ara mentre s'aixuga acabo lo de l'alzina i després dino. Sí, vaig a fer això. Adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada