dissabte, 31 de març de 2012

Avui també he somiat molt.

Avui també he tingut un somni ben feixuc. Es tractava de que havia d'anar a un concert el divendres, era dijous i no tenia els diners. Fins i tot somiava que me'ls havia de donar al meu pare que és mort. Ha estat molt extrany perquè hi havia alguna cosa que no deixava que el meu pare em donés els diners. També he mirat de prendre'la ala mare però no en tenia, no li havien pagat les clases de música. He regirat tota la casa i una part de la casa que no era a casa nostra. Es tractava d'un grup de música estranger molt bo i no estar al concert hagués estat un desgavell. Fins i tot tenia cotxe per a nar-hi. El concert era a Vic a prop de l'institut Jaume callís... cap allà on teníem el taller.

La meva germana es veu que treballa.

Estic a la biblioteca de Tona. Aquest teclat va molt més bé que el que tinc a casa. És curiós. He demanat dos llibres en préstec que m'ha recomanat la bibliotecària: El cavaller de l'armadura rovellada i Nosaltres som una part de la terra que son molt curtets. Un és extremadament curtet i de lletres grosses. Em sembla que faré curt.

ja us ho aniré explicant però ara tinc dies d'estar a casa fins dilluns al migdia que haig d'anar a Manresa. Intentaré que dijous em deixin tornara venir capa casa perquè a lmenys a csa hi tinc l'ordinador i Internet. Sinó m'aburiré com un xinès. Deixaré les patates i els macarrons i la salsa de tomàquet a casa. També els cigrons l'arròs i el peix per a aquells dies.

Dilluns en principi m'ha de fer un ingrés la fundació per a la alimentació. És així com hem quedat que em farien un igrés però no sé de quants diners. Suposo que trnta euros. Podré comprar tabac que ja se m'acava. TOta la setmana que fumo tbac de liar. AL principi de l paquet va molt bé però després queden els "rostolls" i costen molt de liar i em queden uns cigarros que semblen uns porros mal fets... hehe

A la tarda haig de segar una mica l'herba, però no estic segur que ho faci. Ara que he tornat, amb al meu germà, de veure la mare a Valldoreix, hi hem anat en cotxe, em fa tot molta mandra. Potser deprés de dinar i de fer una bacina ho veig tot més clar. Arreveure!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada