dilluns, 19 de març de 2012

El puto carnet de conduir

Hola. Ja tinc el volant provisional per a conduir. Diuen que d'aquí a tres setmanes rebré el definitiu per correu. Ara va fer dos anys, el 2010, que en vaig sol·licitar la renovació pagant vuitanta euros. La gernet de CEMPLA Centre mèdic La Plana encara em volia fer pagar 4,40 euros de no sé quina taxa, que ja estava pagada el 2010 i que han hagut de comprovar al seu arxiu.
He hagut de pagar quatre euros de totes maneres, però per unes fotos, que també vaig pagar ara fa dos anys. UNA COLLA DE LLADRES i xupons. El psicòleg del CEMPLA me l'ha renovat per NOMÉS UN ANY. És el mateix psicòleg de l'empresa subvencionada CALANDRA que treblla amb disminuïts psiquics a qui paga el salari mínim interprofessional i que donat el cas que era em va decidir a tramitar-me la pensió.
Per treballar vuit hores diàries i cobrar sis-cents-cinquanta m'estimo més no haver de fer res i cobrar-ne sis-cents.
Filpo amb el mamaoneo que hi ha a Vic amb això dels psicòlegs.
Per sort me'n vaig a ciutat!
No estic però amb masses ganes de res. Em donen dos lormetazepams de 2mg diaris, la qual cosa és més de la dosi recomanable i no sé si de lla permesa. Ahir em vaig passar el dia dormint. Només em vaig llevar, i, tard, per anar a missa i per menjar. Estic aburrit de casa. Ja tinc ganes de anar al pis nou i veure la gent amb qui conviuré. També tinc ganes de començar estudis nous. Els trasblços i el desengany m'han fet renunciar a la filologia. Potser més endavant.
Ara estic a la biblioteca de Tona. Tinc mandra per tot, no tinc ganes de res. I a més lo del carnet m'ha posat de mala lluna. És escandalós quan et dones compte de que només van a robar. Jo havia vist la foto en la documentació a la que van adjuntar l'informa del metge que els vaig portar la setmana passada. QUAN VAIG PASSAR LA REVISÓ MÈDICA ANAVA BEN DROGAT. Un escàndol.
Avui sembla que potser sí que plourà, ja toca.
No sé com treure'm la mala lluna. La ràdio m'avorreix. La tele no es veu. A internet ningú no diu res!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada