diumenge, 25 de març de 2012

Hosti! però què passa?

Estic trasbalçat i a més em penso que té a veure amb la medicació. No vaig pas molt errat, la medicació influeix sobretot si la fas bé. Si la fas de qualsevol manera no te'n enteres i vas fent, quan tens son dorms i quan tens gana menges. Et lleves en una franja horèria que oscila unes tres o quatre hores i fas la teva, com jo abans d'ingressar a hospital de dia.

Em llevava cada dia entre les dotze i les quatre de la matinada i feia la meva vida emparanoiat o potser no tant amb la ràdio, que seguia. Dilluns em donen l'alta del HDA. I tot el que he aconseguit és esser un home ordinari amb costums ordinàries com llevar-me a les set del dematí. Es tic tant content de deixar el HDA que fins i tot avui que canviaven l'hora m'he levat dues hores abans. Tenioa feina al jardí.

Dimecres o dijous farem la segona incursió o primer trasllat al pis de manresa, però suposo que per setmana Santa estaré a casa. Ja tinc feina a segar l'herba.
Després us explico més coses ara no em ve bé escruire.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada