dilluns, 26 de març de 2012

Somni de la tropa de xoc.

A vui he soniat, bçno sé si en dos somnis seguits o tot de cope que estava en un xèrcit estranger, amricà o espanols però hi duiem dues setmanes, perquè havia fet dos pernçmisos. Quan feiem ermisos, en el primer ens miràvem l'agens de tot l que havíem fet durant la setmana i el cap de setmana i ens odonaven les fotos de grup.
Recordo que en una de es primeres fotos formàvem tots al damunt d'una cascassa d'avió que ens ha repel·lit de sobte i que hem anat tots a parar a terra. Algú ha dit:"No os movais, así primero pinto el avión y luego a vosotros encima", com si ho hagués de pintar a l'oli. la segona setmana ens van fer presentar-nos hi vestits de baturricos i/o pastors i vem ahaver d'agafar el tren a B alenyà estació. Però no ven agafar el tren tot i qurçe vem quedar i personar,nos a l'estació. Allà tothom reia de la fila que feiem amb barretina, però no vem haver de pujar a l tren ens van desplaçar en helicòpter fins a seva, on hi passava la via del tren i fins a Balenyà. ALtre op era cap de setmana i jo anava molt carregat de coses per a casa, que si les fotos, una pal·LÍCULA, O UN PARELL PERQUÈ EM SEMBLA QUE LA SEMANA ANTRIOR em vaig descuidar de mirar-la amb el pare que aquesta setmana idesprés de que jo sortís almb els amics sans de tona i totallment recomanables i els hi deixés una pel3LÍCULA i veiés el meu pare segant l'erba anavem a sopar. he pogut veure que a csa dels amics no hi comptaven amb mi a sopar i he pensat que 'aniria adutxar, ha estat llavors que he vist al pare que ja plegava de segar la gespa i també s'anava a dutxar en un lavabo on no hi feia gens de fred i li h demanat com estava. M'ha dit que havien preparat una seva bossa amb roba, que la bossa l'havien anat a comprar a un lloc determinat i expressament per que no sela quedessin però així ho van fer, no sé si els bancs els del sindicat o els rojos. També s'havien endut els sostre falsos del cuarto dels pares i del quarto de les noies, que son de canya. Tot això m'ho ha explicat quan he sentit que es posava la pel·lícula a dalt i en sentia la música. A la mare no l'h vista però quella mateixa nit, per Vic he trobat el noi de cossetxar que anava amb un altre amic de joventut, del tot recomanable i qu ees campió d'espanya d'slots que es veu que estaven de festa S'han fet unes ratles davant meu, però no sé si es que m'han convidat ho no les he volgut. VUll dir que no sé si no m'na convidat o no les he volgut.
Recordo un altre episodi del somni on havia de cagar en unes terrasses amb banys habilitats i que eren bruts i només he trobar un tovalló brut per fregar-ne un però no he trobat res per fregar-me el cul. Tant se val. Això ha passat abans de trobar-me l'aic del cossetxar.

Arreveure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada