dimarts, 24 d’abril de 2012

Aquesta setmana he tornat a anar a Tona.

Cada setmana des que estic a Manresa que vaig a Tona. I ja en van quatre! El cert és que cada vegada ha convingut per la gespa, tant la de casa com la dels veïns. Aquest dijous hi tornaré a anar. Cadas cuna de les tres setmanes que ja porto anant-hi que cobro els vint euros de la veïna. Una de les setmanes, ara en fa dues, que cobro dels altres veïns. Aquesta setmana toca la gespa dels veïns i cobrar cinquanta euros. Trinco-trinco. Aquest cap de setmana passat, hi vaig anar divendres i en vaig tornar dilluns, he segat la gespa de casa. Tota. He fet cinc cubells de dos-cents quaranta litres cadascun que vaig abocar, o més ben dit, van passar a recollir, el passat diumenge. Després vaig portar els dos contenedors dels veïns a casa seva i vaig marxar a les set del dematí cap a Manresa. Ahir vem anar a Montserrat. No hi havia gaire gent. Suposo que demà, que n'és l'onomàstica hi haurà més gent però nosaltres no hi anirem. Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada