diumenge, 29 d’abril de 2012

Avui és diumenge 29 d'Abril. Fa vuit mesos que no consumeixo!

Avui hi he pensat. També hi vaig pensar divendres, que era la onomàstica dels vuit mesos, -l'últim consum va ésser el vint-i-set d'Agost, i normalment ho celebro amb un cigaló de Baileys però aquest vol no hi havia cèntims. A més resulta que tinc comprovat que ara, cada vegada que prenc alcohol, ni que sigui una cervesa, passa que no al matí següent, però si al cap de dos dies em llevo amb molt mal de cap. Això m'ha passat les últimes tres vegades que n'he pres i si diferència hi ha fa més mal el cap amb la cervesa que amb el cigaló. Penso que és un moment per estar content, malgrat que a partir del tercer mes, sembla que no passi res fins que no faci un any. A més es dóna la casualitat que en principi ara vénen uns mesos en que haig de tenir diners de fer de jardiner, és estiu i pugui abaixar la guàrdia. Em sembla que estic molt convençut de en principi no consumir, malgrat que darrerament, en anar a Tona a segar la gespa i a fer de jardiner per l'altra veïna que em paga vint euros trinco-trinco cada setmana, doncs s'han produït situacions de risc. Faig el ferm propòsit d'evitar-les d'ara endavant, no anant a fer la clara sense alcohol a la tarda quan he acabat la feina i recloïnt-me a casa. L'altre dia gairebé truco a un que em va semblar veure pel poble i, bé!, es tracta del meu amic de cossetxar que és molt perillós. VUit mesos està molt bé. Una altra vegada en aquest període que va des del començament de consumir cocaïna el 2002 vaig estar-me-n'hi nou, però hi va haver algun petit consum entremig. Dimecres tinc visita aquí a Manresa, estic en un Locutori, amb el metge psiquiatre doctor Jordi GIménez Salinas Botella i li ho explicaré. També tins intenció de ue em redueixi el Lormetazepam a un milígram i de que em posi o un antidepressiu o Abilify, que és un antipsicòtic que no fa son. Ja un informaré. Salutacions cordials

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada