diumenge, 1 d’abril de 2012

Avui estic ben trasbalsat:

Hola estic fet un cromo. Ara encara que m'he menjat els cereals -corn flakes- amb sucre i llet i que m'he menjat una tronja boníssima que vaig comprar al Dia de Tona. Aquesta és un a de les atres, m'haig d'ubicar en els supermecats del barri de manresa. Ha passat un matí molt fluix. M'he pres la medicació d'anar a dormir a les dues. Porto fins i totja posat el pijama, i si no fossi perquè ara mateix hi està tocant un bon sol i es dona el cas de que no està pas massa crescuda, al troç que vaig fer ahir li convenia més i ha quedat ben verd a punt de les plujes que diu que cauran dimecres. I que tanta falta concreta em fa. Passa també que la gespa que he segat ahir és la varietat qeu vem transplantar de nou fa uns pocs any i com que eçés jove té embrazida tot i el palo que rebrà aquest any amb lèsporgada de l'alzina que deixarà passar molt sol i calor i que xuparà molta aigua. Hauré d'estar a l'aguaït. A casa dels veïs que vem fer la tanca pel juny-juliol està brotanta amb una força increïble i a molts poms de brots. Si ho torno a fer a l juliol tindré una bona feinada a tallat troncs gruixuts. EM compraré unes estisores noves i llargues i ajudar.mhi amb ls de podar. No m'espanta la feina. És ben pagada. Els que si que volia dir-vos és que estic tot el dia moix i amb son no perqueè m'hagi llevat a les tres de la matinada a veure què havia fet el barça que el partit del madrit ja mel sabia amb deu minuts i he menjat a la nit. Només ha estat un vas d'Eko amb edulcornt i unes galetes però n'hi ha hagut ben bé prou per no poder dormir un parell d'hores, l'eko porta ara jalea real i quedar-me pastós tot el dematí que amb elfred amb sol que fa tampoc ajuda. Cordials salutacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada