dilluns, 30 d’abril de 2012

Avui fa un dia tonto.

Passa que avui plou a estones i a estones surt el Sol. No fa ni fred ni calor però sí que fa mandra. Ara mateix no tinc res més que fer que fer el vago per el pis de Manresa. Hi ha un company de pis que ha dit que seria aquí al migdia quan ha marxat a les sis del dematí i encara no ha tornat. Potser s'ha mort... hehe Avui he vist un trailer d'una pel·lícula polonesa que m'ha semblat recordar: "Cenizas y diamantes" La música és molt bona. Vaig a telefonar el company des d'aquí mateix al locutori. Ara no sé què explicar-vos. Demà és festa. El meu pare hauria fet vuitanta-tres anys. Fa uns quants dies que somnio amb ell i amb coses del taller. Potser ho fan les ganes de treballar que tinc i l'avorriment -que és molt-. Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada