diumenge, 1 d’abril de 2012

Encara he tingut un altre somni:

Hola. Bon dia. He tingut un altre somni. Però aquest era més trist. Anava de la indústria mèdica. Hi havia un metge cirurgià que de tant en tant corria cap al lavabo que assentia quan li deien a veure si els cirurgians feien sabotatge i deixaven coeses mal fetes per vendre més medicaments. Jo mateix era probable que m'operessin, i resultava que el meu pare s'havia estat menjant el tall bo bona part de la meva vida precisament per lluitar i que no em faltés el menjar, recordo la imatge que representava que era la mateixa que la meva ajustant-se el cinturó a l'alçada del fetge en una competició atlètica. També passava que havíem de urbanitzar una zona que no sé exactament oon estava ubicada on hi havia un enorme castell de plàstic i un bosc i uns carrerons mel fets on havíem de córrer. També en aquella zona hi havia bars a explorar i veure si tenien màquines de marcianos. Ahir em vaig guanyar un euro fent uns encàrregs a la consol. Ja us he dit que porto tota la setmana fumant-ne. Doncs bé he trobat la solució per liar la picadura: Boquilles grosses de diametre 8mm i poquet tabac. És collonut i es la meva despesa per a quest diumenge. Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada