dimarts, 10 d’abril de 2012

Encara soc a Manresa.

Hola. Encara soc a Manresa i hi seré fins demà que miraré de agafr l'autobús de les onze i quinze. A les onze m'han de posat un injectable al CESAM d'aquí de Manresa. Després aniré cap a VIc i dijous haig de tornar. Millor dit divendres. Ha estat força un pal de setmana santa sense poder fer res. M'ha faltat fins i tot menjar. No tinc saldo i no m'he pogut connectar a Internet perquè encara no en tinc al pis. Es veu que me l'hi posaran aviat. Encara però m'han de ajudar a portar l'ordinador. He rebut un missatge d'un tal Pep a Internet. Suposo que deu ser el meu amic de cossetxar però aquetsa de Badoo no et deixen fer res si no et registres i després envies la teva foto i tot plegat i resulta que no estic a l'ordinador de casa i no tinc el pen per passar una foto ara. Quin rotllo! Ara haig de tornar a anar al BonArea a comprar perquè ja no torno a tenir diners. La fundació Lar no m'e n'ha passat prous per a pagar la despesa de neteja que son vuit euros i només m'ha pasat els trenta de la setmana. Si no cobro de la veïna aqui li arreglo el jardí no sé com m'ho faré per menjar. Per sor el Josep Maria que es un dels companys de pis s'enrotlla i em deixa alguns diners per al tabac per exemple. L'altre dia em va convidar a partir-nos el seu dinar i em va deixar cinquanta cèntims per a una baggette. El josep maria treballa tres hores al dia de quiosquer i repartidor de diaris i és el que té més cèntims del pis. hehe

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada