dimarts, 17 d’abril de 2012

He estat malalt.

Hola molt bon dia. He estat malalt. Ahir dilluns vaig haver d'anar a Urgències de l'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa. Resulta que em vaig despertar diumenge a quarts de dotze de la nit i estava molt acalorat al cuarto. Encara que tinc el radiador aturat i la meva habitació és la més freda del pis, tant com el lavabo, em vaig despertar amarat de suor. Tenia mal de cap, però això és relativament normal quan et despertes i la medicció pera dormir que m'havia pres a les set i que dura vuit hores, encara t'està fent efecte. Va resultar que l'únic que tenia per veure era llet de soja, que m'ha regalat en Josep Maria, el company de pis que és de Sant vicenç de Castellet, i que havia recollit juntament amb tota una solemne compra que havia fet per a la seva germana que té tres filles i està separada. Va resultar que en Josep Maria no va voler portar-li la llet de soja a la seva germana perquè va dir que no en bevia i m'en va regalar quatre bricks. Va resultar que segurament la llet de soja freda de la nevera i el cop de calor que tenia em va afectar o potser es va tractar de una passa. El cert es que al cap de poca estona, cap a llà a les tres i tot i que jo ja havia notat que se'm regirava l'estómac i els budells amb la llet de soja i que no se m'havia posat bé, no va ésser fins a les tres, quan es va passar l'efecte de la pastilla de dormir que vaig anar a fer de ventre. Vaig fer de ventre líquid. Tota la llet. Gairebé mig litre. Llavors vaig beure aigua i també vaig anar de ventre líquid de seguida. Gasosa etc però em trobava molt malament. AL matí em vaig dutxar i vaig estar sis hores sense prendre res. Quatre hores al pis i dues a urgències. La Ino, ina de les noies monitores del pis em va dir que menjés arròs bullit amb pastanaga i que sopés torradetes amb pernil dolç. No va ser fins a les cinc de la tarda que em vaig fer l'arròs bullit. Havia arrivat d'urgències a les quatre. Em va anar tant bé que encara no he anat de ventre, tot i que ahir mateix al capvespre i després de veure sopar en Josep Maria, quan vaig sortir a comprar tabac cap allà a les set, quarts de vuit, em vaig decidir a anar a menjar petxuga de pollastre al Döner Kebab. Em va costar cinc euros i mig perquè em va fer un plat combinat amb patates fregides i tot. Em va fer molt poc mal, comparat amb el que m'havia fet tot el dia, i fins que em vaig prendre el paracetamol després de menjar l'arròs bullit. Auest matí quan m'he dutxat també m'ha tornat a fer una mica de mal l'estomac però s'ha passat. He esmorzat torradetes integrals amb oli i pernil dolç, i ara he anat al Mercadona a comprar més pernil dolç i torradetes. També he comprat iogurts i escuma d'afeitar i cutxilles a més de desodorant. Salutacions cordials

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada