dissabte, 28 d’abril de 2012

M'ha dit la delegada de tutoria que potser em compraran un portàtil!

Hola. M'ha dit la delegada de tutoria, la Anna Jordà de Fundació Lar, després de que li comuniqués l'infortunat incident amb el llamp a Tona i la trista casualitat que va fer que l'ordinador estigués endollat i que per tant i consegüentment, s'espatllés... l'ordinador i el router ADSL que tenia a la casa de Tona, que, m'ha dit, el que més em convé és un portàtil. Clar que ara falta que me'l comprin. Un portàtil... n'hi ha per uns tres-cents euros. Jo una vegada en vaig comprar un per aquest preu, però em va durar un dia perquè estava consumint i a l'endemà me'l vaig anar a vendre a la mateixa botiga on l'havia comprat. Me'n van voler donar només dos-cents euros. Amb un portàtil, podré connectar-me des de casa o el pis, perquè ara li ha fet donar de baixa a la mateixa Anna Jordà l'ADSL de Tona. Però vull dir que podré connectar-me des de una area wifi de qualsevol bar em sembla i només haig de comprar un mòdem per a tal efecte que val uns trenta euros em sembla. La veritat és que no en tinc ni faba. VUll estudiar uns estudis nous. Ja me n'he cansat de la filologia. S'ha de llegir massa i a més hi ha molts llibres que per a aquests estudis, ja hauria d'haver llegit i no he fet. Em considero un alumne amb desaventatge cultural i que per tant, i en no haver llegit tant com els altres, té poc a dir i de poca consistència. No és però que si m'ho expliquen no entengui la literatura, ans al contrari, i el que és més, la meva afició a escriure me'n fa prendre consciència, i a més tampoc es tracta de que no hagi llegit mai cap llibre, a temporades, he llegit força i llibres prou interessants i de renom universal i m'hi fixo, hi tinc interès i memòria però tot i així em continuu considerant en desaventatge respecte dels alumnes que acaben de sortir de secundària. He pensat en estudiar presencialment altre vegada. Sobretot aquí a Manresa on se m'ofereixen un ventall de possibilitats donada la meva condició d'alumne disminuït amb un grau superior al trenta-tres per cent i disminució reconeguda per la Generalitat de Catalunya que fa que segons em varen dir al carrer VIa Layetana fa que donades unes determinades places que s'ofereixen cada any en, em sembla, tots els estudis, pugui gaudir-ne d'una. Havia pensat primerament en fer infermeria. També enginyeria. Però ara com ara es dóna el cas que tenint la feina com tinc de jardiner en negre al guns dies a la setmana, a partir del segon semestre no podré estudiar gaire. També es dóna el cas que les facultats em sembla que estan molt lluny d'on visc jo, de l'ordre d'uns tres quarts d'hora a peu. També passa que no em veig fent d'infermer. Ni ara ja d'ingenier. A més tinc també un altre decalaix formatiu en aquest sentit en no haver fet la opció de ciències a l'antic Curs d'Orientació Universitària i em trobaré amb el mateix que m'he trobat en el cas de lletres pures. Estudiar Psicologia o Criminologia o potser Humanitats em sembla molt més adient. No sé amb qui parlar-ne però. A la mare suposo que li agradarà que faci psicologia, com ella de joveneta, més que Humanitats o criminologia. La Psicologia també té moltes més sortides laborals. Ho aniré rumiant i us en mantindré informats. Ara vaig a celebrar un aniversari al pis de manresa, d'un tal José Luís uqe en fa 45 o 46 i que ha dit que portarà pastetes. Hem quedat a les quatre. Un record feliç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada