diumenge, 1 d’abril de 2012

Somni del milionari.

No em feu gaire cas, estic provant el Google chrome. De moment va bé. Avui he somniat, com sempre era més jove, que un d'Andorra m'informava de una casa a Barcelona que feien apostes i que et guardaven els diners unes mascotes. Hi he anat i he posat uns quaranta cèntims en uns cucs. També em sembla que hi havia crancs i tal. Després he mirat de veure l'encarregat perquè volia fer una aposta concreta. Totoa lò eres xuclades per als turistes he pensat i li he dit: Vull a postar a que "el barça guanyarà l'any que ve la tercera champions League consecutiva" i quan vol apostar? "Quinze euros!" En duia vint-i-cinc. M'han agafat l'aposta i m'han dit que em pagarien setanta-cinc milions d'euros... suposo. EL bitllet de vint i la meva caçadora texana han quedat tacats d'oli de mejillons i ho hem hegut d'assecar. M'han donat un resguard. La final era contra el valència en un camp desnivellat a la terra de Pénev encara no havia marcat ningú que aquell ximpe que fa el crackòvia ja volia fer un gol del valencia per fotrens. M'he tornat a trobar el corredor, el fill de l'amo a l'estadi on no hi havia ningú i li he dit que en volia apostar quinze més. Això no ha esta possible o potser si, passava que ara el fill de l'amo era una noia. jo tenia molta set i li he dit ue què estava bevent. M'ha dit que llima, que si volia me la demanava. li he dit que ja en buscaria i m'he despertat. Ha anat a fer eko i ha resultat que porta jalea real i no puc dormir. potser ara si.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada