dijous, 31 de maig de 2012

Ahir vaig tenir visita amb el psiquatre.

Hola. Ahir dimecres dia trenta de Maig vaig tenir visita amb el psiquiatre assignat al Centre de Salut Mental de Manresa (CSAM) senyor doctor Jordi GIménez Salinas Botella. M'hi va acompanyar la delegada de tutoria, senyora Anna Jordà (psicòloga) i també vem fer una reunió prèvia. El metge, doctor Salinas, va aprovar la meva reducció a mitja pastilla de l'antipsicòtic Risperdal de 3mg que havia passat a 1,5mg ara deu fer unes dues setmanes i que havia comunicat a la infermera Sabina que m'administra l'injectable cada quinze dies. El metge es va mostrar reaci a reduïr-me també la benzodiazepina (Lormetazepam de 2mg) a la meitat alegant motius de desconeixença de la progressió de les meves disposicions actuals i la pluralitat de conseqüències que pot tenir un fet concret com és el desig d'estar més despert. De fet, i aquesta darrera setmana que he anulat les meves possibilitats d'esbarjo fora de Manresa no podent anar a segar la gespa ni tant sols de visita a Tona he estat pensant que encara sort en tinc de tenir molta son, i també he pensat que així, dormint moltes hores i tenint disponibilitat per fer migdiada, aquestes mateixes, les hores, es passen més depressa. El metge no s'ha mostrat contrari a que iniciï els estudis d'Enginyeria a Manresa. Ha dit però que fóra millor fer només algunes assignatures i agafar-m'ho amb calma i que sempre serem a temps, si es dóna el cas, d'apretar amb més crèdits per curs. Coses de metges: Passa que donat que es tracta d'uns estudis de nova creació, el Grau en enginyeria de recursos energètics i minerals, a no ser que es doni el cas d'unagran afluència de gent a aquests estudis no oferiran la classe de nocturn, com es deu donar el cas en per exemple enginyeria industrial en Mecànica, i per tant, hauré de matricular-me d'un semestre sencer. M'és ben igual. Segons he vist al pla docent de l'antic Grau a extingir, no penso que no pugui assolir la primera Normativa de permanència consistent a aprovar dues assignatures el primer any i set entre els dos primersa anys (segona normativa de permanència) Amb la delegada de tutoria, senyora Anna Jordà vem tenir una reunió fent un cafè amb llet descafeïnat en una granja prop del CSAM. Li vaig exposar que s'ha donat el cas que torno a fumar molt. Un paquet diari de Bull Brand del que costa u amb noranta el paquet i que consegüentment, dels trenta euros que cobro cada dillins Tretze amb trenta acaben destinats a aquest bé. Que després passa que no tinc prou diners, ara que no cobro de fer de jardiner, per al menjar. També m'ha dit que mirarà de que la Berta em porti dos parells de pantalons curts que em comprarà, subsidiàriament, la fundació Lar amb els meus cèntims. També hem parlat de que em comprin una T-10 de quatre zones per anar a veure la mare a Valldoreix des de Manresa ara que no vaig a TOna i que no hi puc anar amb el meu germà Jordi des de allà. Haig de telefonar a la meva cunyada per dir-li que el proper dissabte dia dos de juny no seré a TOna, però que miraré de coincidir amb el meu germà Jordi al mateix Valldoreix cap allà a les onze quinze. Desplaçament que faré amb l'existent T-10 de sis zones que tinc encara de quan anava a estudiar a Barcelona a la UB. Li he dit a l'Anna Jordà que em quedaven dos viatges, però me'n queden, en realitat, quatre. Tot això ha de passar per la reunió que tindrà la senyora Anna Jordà el proper dia 8 de Juny, divendres, casualment també, dia del meu aniversari i m'ha dit que em telefonarà per felicitar-me i informar-me del resultat de la reunió. A la llibreta que duïa la senyora Anna Jordà, també hi va quedar apuntat el tema de la matrícula universitària, és a dir, a veure si hi hauren cèntims a fi i efecte d'abonat la taxa. Jo li vaig dir que de moment no ha faltat mai diners per la matrícula universitària i si hi posen algun però, li diré que el jutge que em va incapacitar va ésser explícit en la sentència en referència a aquest tema. Hem quedat que segurament el dia quinze de juny, divendres també, que ve l'auxiliar de tutoria, senyora Berta Vela Juventeny, em potarà els pantalons curts, ara que ja fa calor, i segurament més tabac. Ja us aniré informant. Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada