dijous, 3 de maig de 2012

Ahir vaig tenir visita amb el psiquiatre a Manresa.

Hola molt bon dia. Ahir a la tarda vaig tenir visita amb el psiquiatre doctor Giménez Salinas al CESAM de Manresa. Prop de l'Hospital de Sant Joan de Déu. Era la segona visita que em feia el relatiu després d'una primera visita en la que m'hi va acompanyar, malgrat que va arribar tard, la meva delegada de tutoria senyora Anna Jordà. Ahir al matí em va telefonar la senyora Jordà i em va dir que malgrat que havíem quedat així, no m'hi acompanyaria i que qualsevol cosa la telefonés. Ara passa que segons m'ha dit la delegada, m'hauré de pagar jo de la meva butxaca els diferents desplaçaments a Vic i Tona per anar a segar la gespa, de casa i la dels veïns. L'excusa és que tinc o tenim dues cases obertes: el pis de Manresa i la casa de Tona. La Fundació Lar s'entesta en que pagui jo les despeses fixes de gas aigua i llum donat que segons diu encara hi vaig a "passar els caps de setmana". Li he fet veure a la senyora Anna que passa que jo col·laboro amb la família segant la gespa, on hi tinc unes set hores de feina que faig en dos dies i pagant la benzina que d'altre manera haurien d'encarregar a un jardiner que ens ho fes. Passa que llavors no podríem pagar el manteniment del jardí -fa uns deu anys era de vint-i-cinc mil pessetes al mes- i llavors segurament, farien una segada a l'any. Amb la qual cosa la gespa es faria malbé perqué creixerien males herbes que prendrien el lloc a la gespa plantada artificialment i tot el jardí perdria valor. Així doncs he quedat amb la senyora Jordà que es cuidaria de telefonar a la meva germana, suposo que després de parlar-ne amb la reunió de la fundació -avui he somniat que em telefonava el senyor tutot, l'Alfonso Navarro- i aviat no hauré de fer front a tantes despeses que no veig. És de suposar que si jo fossi una persona sense recursos ni pensió i ho haguessin de pagar ells de la seva butxaca, ja fa temps que d'aquestes despeses de la casa, que inclouen per exemple la taxa de clavegueram i escombraries anuals, ja se n'haurien encuidat de repercutir-les a la família. Divendres, que seré a Tona telefonaré a la tutora per exigir-li la informació pertinent. El psiquiatre no em va voler baixar la medicació per dormir tal i com li havia demanat jo mateix i em va dir que ell tenia la sensació que aquest estiu em dispararia i llavors n'hauríem de tornar a afegir, de Lormetazepam. De moment m'ha donat hora per al dia trenta de maig. Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada