dijous, 10 de maig de 2012

Aniré a estudiar Enginyeria de Mines!

Hola. Ja m'he decidit. El semestre vinent aniré a estudiar enginyeria de mines a la escola politecnica universitària de Manresa, que és a tres quarts d'hora caminant del pis tutelat on resideixo. Estic molt engrescat. La Normativa de permanencia demana aprovar dotze crèdits el primer curs i un total de quaranta dos crèdits entre els dos primers cursos. Estudiar a Manresa em distreurà molt i em permetrà no haver de fer de jardiner, perquè no podria assistir a classe, a casa de la meva mare. Tant bon punt vegi la meva germana li comentaré perquè es comenci a espavilar per trobar qui li segui la gespa a Tona. També, un com m'hagin encomanat la tasca de fer-els-hi la tanca del jardí, ho diré als veïns de Barcelona perquè també es preparin de cara a l'anys que ve. De fet, penso dir-els-hi que per part meva tot depèn del resultat del primer semestre i de si per el Febrer encara continuu estudiant a la universitat a Manresa. Es pot donar el casque vagi tant perdut que no pugui seguir els estudis i em trobi que de cara al semestre de febrer a juny del 2013 em matriculi d'una ltra cosa a la UOC. Llavors sí que podria fer de jardiner i telefonaria als veïns. Em sembla correcte comunicar-els-hi abans de per exemple el mes de Novembre... o de Setembre mateix. Penso que estudiant Enginyeria i en el supòsit que passés els estudis complerts seria la única manera de reinserir-me al mercat laboral fora de petites oportunitats de feinetes de tres o quatre hores a la setmana per a malalts mentals. Es dóna el cas que el més em costa fer a l'hora d'estudiar és memoritzar. Per exemple lleis o parrafades, i, penso que si puc aconseguir amb l'esforç diari un cert nivell de domini de les matemàtiques podré, gràcies q auq aquest assoliment no requereix de grans esforços previs a l'exàmen, sinó que de petits esforços diaris i l'assoliment dels objectius mitjançant la pràctica, també diària, m'anirà molt bé. Aquesta tarda em miraré la web de la eupm que ara no recordo. Salutacions cordials. Josep.

2 comentaris:

  1. Enhorabona, no hi ha res com estudiar el que a un li agrada!!

    Salutacions,
    Pilar

    ResponElimina