dimarts, 1 de maig de 2012

Dia de l'u de maig a Manresa.

Hola. Aquí a Manresa hi ha manifestació, però no sé a quina hora. He vist algun cartell de la CNT però no posa el lloc ni l'hora. Potser, de fet no és ni aquí a Manresa, però de cartells us puc assegurar que n'hi ha un munt. Gairebé tants com per la vaga on varen embrutar gairebé totes les parets del meu nou barri, al casc antic i prop de la Seu. Avui, ja us ho vareig dir ahir, seria l'aniversari del meu pare i en faria vuitanta-tres, però no podré anar a veure la mare. Ja hi vem anar ara fa dos dissabtes dia vint-i-u amb el meu germà. EM sembla que la mare ha estat perfectament conscient de les onomàstiques d'aquesta setmana: Sant Jordi, com el meu germà, La mare de Déu de Montserrat, com la meva germana i ara l'u de maig. A més a més em sembla que coincideix amb algun altre aniversari com el de la meva germana i que per això li varen posar precisament Montserrat. No és que em faci mandra anar a veure la mare, però tinc tant mala combinació com des de Vic. Haig d'agafar dos trens i caminar aproximadament un quilòmetre entre un tren i l'altre, a més de gastar dos viatges de la T-10 de sis zones que em queda de quan anava a estudiar a Barcelona i de la que només em queden sis viatges. Haig de dir que no m'acostumo gaire al nou sistema de blogger. La única avantatge que hi veig és que ara puc veure cuanta gent ha llegit el meu determinat article concretament i les estadístiques són doncs molt més extenses, però tampoc tant, ni sempre, ni des de tots els ordinadors. Depèn dels diferents navegadors i de les seves actualitzacions, suposo. Per exemple, fins no fa massa dies vaig poder llegir que el meu article en el que explicava que havia tingut una indigestió l'havien llegit unes vint persones i en canvi els altres articles del voltant només dues o tres. Per tant el títol hi deu fer molt. Suposo que podré fer un article titulat "He consumit" i després esplaiarme en qualsevol cosa si vull que el desacarregui molta gent, és clar. Però és igual. És millor tal i com va i no cremar les oportunitats... hehe

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada