divendres, 18 de maig de 2012

He hagut d'abandonar la feina de jardiner... completament.

Hola, bon vespre. He hagut d'abandonar completament la feina que tenia fent de jardiner per a uns veïns de Barcelona i per a l'altre veïna. La tasca em suposava cinquanta euros cada quinze dies per part dels veïns i vint euros setmanals per part de l'altre veïna. Una llàstima. Passa que la Fundació Lar ha decidit tirar pel dret i s'ha disposat a donar l'ordre de que em tallin el corrent elèctric, l'aigua, el gas i el telèfon- el telèfon que és en lo que van més ràpid ja està tallat-. En principi, havíem quedat amb la Fundació Lar que les despeses de la casa de Tona s'havien de divivdir entre els germans o en el seu defecte se n'havia de fer càrreg la meva germana com a administradora de la meva mare que és la propietària, però m'ha dit l'Anna Jordà, que és la delegada de tutoria de Fundació Lar que com que està totes les factures al meu nom ho han donat de baixa. Diu la Consol que triguen uns dos mesos a tallar la llum i l'aigua. Dilluns advertiré la meva germana perquè si li tallen o li donen de baixa, passarà que costarà molts diners tornar-ho a donar d'alta i potser millor que negociï amb la Fundació el canvi de nom i de domiciliació. Ara penso per mi que és molt probable que la meva germana els hagi donat llargues i els de la fundació no s'hagin tallat un pèl. Parlant de pèl avui he anat a la barberia. He anat a un marroquí que hi ha aquí al cantó del pis de Manresa que m'ho ha fet força bé, em convenia, i només m'ha costat sis euros. Li he donat cinquanta cèntims de propina. L'altre dia us vaig dir que la Consol havia demanat diners als veïns de Barcelona. Això no ha estat així. Va passar que els veïns de Barcelona van decidir pel seu compte de donar-li dos-cents euros a la Consol perquè mels anés donant a mesura que els anava tallant la gespa cada quinze dies ara que havíem quedat en paus. També van donar a la Consol una vara amb la mida a que volien que els tallés les truanes de la tanca del jardí. Ahir dijous vaig telefonar-els des de casa de la Consol per dir-los que no podria servir-los perquè la Fundació també m'ha dit que no em concediran el permís per anar a passar una setmana a Tona sense llum i sense aigua. Ja l'havia demanat, el permís. Llavors per a no embolicar la troca i no trobar-nos tots que haguem de patir a última hora amb combinacions inversemblants i impossibles donat el cas, he decidit dir-els-hi als veïns que no podré servir-los i oferint-els hi els serveis del jardiner de la COnsol, el Joaquín. També va passar que quan la Consol va rebre els dos-cents euros dels veïns, de seguida els va dir a ells i em va dir a na mi per telèfon que pagaria al jardiner per la feina d'esporgar l'alzina i el tiler. Ara faltaven aquests cèntims (150) i he decidit, se'm va ocòrrer l'altra dia que per pagar el jardiner i en comptes d'enredar-me en contractes que no podria complir o que, com ja va passar dissabte passat, que ja hauria d'haver tingut la feina enllestida el divendres i va passar que el dissabte es van presentar a casa seva els veïns i tota la família perquè anaven a dinar i jo encara estava segant l'herba, doncs he decidit que li entregaré la màquina de segar l'herba que em vaig comprar nova de trinca l'any passat i que em va costar tres-cents cinquanta euros al jardinar i aniran per saldar el deute de l'esporgada. Dilluns informaré a la meva germana. No soc gaire bon negociant. A la veïna li he acabat de fer els racons i li he factura quatre hores. En realitat me n'hi he estat tres i mitja però és que m'he afanyat molt. No sé com passaré l'estiu amb trenta euros a la setmana i havent de menjar i fumar. Demà us explico més coses

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada