dissabte, 26 de maig de 2012

Ja he informat els veïns. No segaré més gespa.

Acabo de telefonar als veïns de Barcelona per dir-els-hi que no puc segar-els la gespa i explicar-los el trasbalç de l'incident dels contenedors. Soc un mal empresari. Tant dolent, segurament, com la meva pròpia germana que ha liquidat la antiga societat de germans a preu de saldo. Jo, és clar, ho he fet a menor escala: He perdut cent-cinquanta euros que costaven n el seu temps els tres contenedors i he donat la màquina que em vaig comprar per tres-cents-cinquanta euros a canvi d'una feina, mal comptada, de cent-seixanta. El veí de Barcelona fins i tot m'ha ofert de pagar-me uns contenedors nous i s'ha ofert a pagar una mica més per la feina que li he explicat em suposava molta despesa en transport. De fet en el missatge d'abans m'he equivocat i us he dit que em costava quinze euros de desplaçament dels seixanta-cinc que cobrava. Estava fent numeros i m'ha vingut un lapsus. En realitat en cobro cinquanta per la feina, que a partir d'ara s'hauria d'haver fet sense tractor perquè és tancat a casa i jo no tinc ara claus. Només havia tret la màquina nova per fer la feina que ara quedarà, tal i com estava previst abans de tot l'enrenou en que m'ha posat la Consol aquests darrers dies, com a pagament per la feina d'esporgar que va fer el seu jardiner al desembre i que com us he dit estava mal comptada. Dic mal comptada perquè sé del cert que el jardiner li cobra a tothom a tretze euros l'hora, n'hi va estar en total cinc a esporgar i me n'ha cobrat cent-seixanta. Com us deia abans a prendre pel sac la Consol, el jardiner i Tona, la màquina de segar la gespa nova i els contenedors!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada