diumenge, 13 de maig de 2012

Ja m'han encomanat la feina de la tanca dels veïns.

Hola, molt bon dia. Avui és diumenge tretze de maig i ha rebut confirmació de la comanda de la tasca que haig de desenvolupar amb la major brevetat possible. Donat que aquest any que corre, no com l'any passat, no s'han esporgat les truanes al febrer, han crescut molt i suposo que hi haurà molta més feina que no pas l'any passat on vaig girar tres-cents deu euros. De fet avui m'ha telefonat la Consol per dir-me que ahir, tot just després de coincidir amb els veïns a les 14:00 hores a ca seva mentre jo segava els racons de la gespa amb la màquina petita i ells esperaven part de la família per anar a dinar a un restaurant de Tona, doncs quan jo ja era de camí cap a Manresa ja va telefonar la COnsol per dir-m'ho, però jo encara no havia arribat al pis i tot i que la vaig telefonar a casa seva no s'hi va posar. Ha telefonat doncs ella aquest matí. Diu que els veïns li han donat dos-cents euros d'avançada per a que pagui el jardiner que em va venir a esporgar l'alzina i el tiler allà pel desembre i a qui la consol també deu -molts- cèntims. Una casualitat, és clar. El fet és que jao ja tinc més feina i es veu que aquest any perillava aquesta comanda. Els diners em fan molta falta. Fins i tot m'estic replantejant la meva decisió de no continuar segant la gespa l'any que ve i fer-ho els caps de setmana -segar-els-hi la gespa-. M'ho haig d'estudiar. De moment no m'atabalaré. Encara falta, a més la confirmació per part de les noies de la fundació Althaia de manresa i titulars del servei de llar amb suport del pis de Manresa de poder anar a fer la feina durant m´´es de dues nits seguides fora del pis i fer doncs paper per a uns deu dies de feina. Ja us tindré informats. Ara vaig a dinar que no em trobo massa bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada