dimarts, 15 de maig de 2012

Ja m'ha mig mirat el pla d'estudis de l'Enginyeria.

Son matèries comunes a totes les enginyeries que tenen en la seva especialització en el segon cile la singularitat de l'Enginyeria de Mines. Hi ha algunes assignatures que podré aprovar... em sembla, i d'altres que si no aprovo a la primera hauré d'anar seguint per tal de que amb l'estudi personal assoleixi el nivell requerit. Resulta que fan Estadística, una mica de descriptiva que ja havia aprovat a la Universitat de Vic ara fa molts anys i que és molt entretinguda. També fan probabilitat dins d'aquesta mateixa assignatura. Fan una altra assignatura que es diu Empresa i que suposo que. bé desitjo que inclogui micro i macro economia i no Organització i Administració d'empreses que és la única assignatura del primer curs d'Empresarials que no vaig aprovar el 1996. Personalment ia apoc que m'hi dediqui penso que podré assolir la permanància que com em sembla que us deia és de 12 crèdits el primer curs i un total de 42 entre els dos primers anys. També es tractaria de que es partís bastant de zero i es donés accés a informació bàsica com ara la taula de derivades o les claus de la formulació química orgànica de les que no disposo. Tot dependrà de qui estigui cursant aquest curs que ve i del nivell aportat pels usuaris-estudiants. Ara mateix passo uns mals dies amb molta mandra al dematí. Avui mateix em autoreduïré la dosi d'antipsicòtic Risperdal a la meitat d'una pastilla de tres milígrams diaris. Només necessito aquesta pastilla els dies en que s'apropa l'injectable d'antipsicòtic de Risperdal CONSTA. Resulta que em posen l'injectable de setanta-cinc milígrams (50+25) cada catorze dies i normalment els dimecres cap al migdia. Passa que els dilluns, normanlment, abans de que em toqui la nova dosi, dormo malament i només la píndola oral de tres milígrams de Risperdal em calma i em deixa dormir. Per altra part la resta de dies de la quinzena, en que el risperdal CONSTA encara es manté latent en l'organisme, aquesta píndola em sobra. Parlaré amb el metge el dia 30 que tinc hora, però de moment no penso deixar de reduïr la dosi que tant m'atabala i em trastorna fent-me dormir de 23:00 a 10:00 o 9:30. Perdo moltes hores. També passa que els dies en que m'haig de llevar d'hora m'hi llevo i que hi fa molt el fet que a Manresa no tingui res per fer practicament durant tot el dematí ni tot el dia. No pot ser que la primavera m'afecti tant! Salutacions cordials. Josep Salvans Arola

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada