dijous, 24 de maig de 2012

projectes... projectes...

Hola. Quin pal! Només faig que projectes i parlar d'aquests i de la feina de jardiner. I això que en ateniència a la meva activitat laboral, la de fer de jardiner, tinc notícies: AL final no me n'he desdit ni he renunciat als cinquanta euros quinzenals que m'ofereix la tasca. Ha passat que el jardiner de la Consol, en Joaquín, no ha agafat la feina de segar l'herba al preu que ho feia jo i els veïns només li han encomanat la tasca de fer les truanes. Llavors la Consol m'ha enredat perquè ho faci jo. Suposo que mentres el jardiner seu, en Joaquín, no els comencia a caure bé. La Consol és molt puta i en Joaquín també. Passa que l'estiu es farà llarg. COm llargues m'han donat a na mi en el Projecte Mosaic respecte de cercar una feina aquí a Manresa. De fet, si no és pels diners no vull treballar. No em cal. Vull ésser enginyer i començar a estudiar! Avui he telefonat a l'Anna Jordà, la delegada de tutoria de la Fundació Lar i no m'ha tornat la trucada. Potser a quarts de sis, com vem quedar pel dilluns i no va aparèixer. De fet no li haig de dir massa coses. Només fer-li demandes que no podrà respondre perquè no hi ha diners tot i que ara sé per la meva germana que s'ha convingut a pagar cinquanta euros cada germà de manteniment de la casa de Tona i que per tant la meva despesa es reduïrà força. Quant? No en tinc ni faba: Uns cinquanta euros és el que pagava de telèfon, uns cent o cent vint -tenint en compte que hi havia la despesa en radiador d'oli del mes corresponent a l'hivern i que es fan les lectures cada dos mesos i que em van dir el revisor que havia gastat uns cent cinquanta Kw i que cent son cent euros-, compta trenta o quarenta de gas i uns altres trenta o quaranta d'aigua. Total que pagava, sense miraments en la despesa, el mateix que pago de la llar amb servei de suport a Manresa: 240 euros. Avui volia anar al cinema a veure la pel·lícula "Blog", però ha resultat que la van fer el dia vint-i-u, dilluns, en dues úniques sessions. No tinc ni faba de què va, és clar, però el Josep Maria, el company de pis, ha vist que la feien i com que sap que tinc un bloc m'ho ha comentat. Quina merda! Porto un mal dia. Dimarts vaig tenir més sort: fins i tot vaig fer una lotto d'aquestes que se juguen a totes hores a la pantalla del televisor del bar, era el bar de l'estació d'autobusos de Manres i eren les set del matí, i em van tornar el diners, un euro. QUan vaig arribar a Tona vaig fer una Euromillones u una 7/49 em sembla que és, de la ONCE que sortejen avui. Una vegada amb això de la ONCE vaig treure deu euros però no compto que sigui el cas d'avui. Seria la hòstia treure el 7/49 avui i l'Euromillones demà. No sé ni quant hi ha de pot. A prendre pel sac el pot. No em tocarà pas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada