diumenge, 20 de maig de 2012

RE: Comença una nova etapa

Hola. No sé si us he comentat que entre els meus projectes per a aquesta nova etapa s'inclou la possibiitat de cercar una feina precisament al projecte Mosaic que gestiona la senyora Gemma Prat i del que us parlava fa poc donada una entrevista, en aquell cas rutinària, que hi tenia. De fet només va ésser un eclipsi, però alguna cosa em va semblar propera i possible respecte d'una feina. Va ésser una cosa que va dir ella respecte de les possibles feines que ofereix el projecte Mosaic i per a lo que em considero capacitat. No cal dir que la feina que em seria més profitosa seria ala de operari del sector metall donades les meves capacitats com a manipulador del material i constructor amb experiència que a més i , segurament, m'oferiria la millor remuneració econòmica i social. Però estic obert a d'altres propostes com ara la de jardiner. De fet em cal tant la activitat, que una feina a estones a la setmana em donaria, com la possible remuneració econòmica donat el meu cas. Ja us he comentat que amb la meva pensió de 599,19€ estic o estava mantenint dues cases: la de Tona i la de Manresa i a fi i efecte de reduïr auesta despesa ja s'han encaminat els actes de Fundació Lar, la fundació que em tutela, donant de baixa els serveis de llum aigua gas i telèfon. Diu la meva amiga Consol però, que la llum triguen uns dos mesos a donar-la de baixa o sigui que si no és que la meva germana intervé activament en l'afer encara em queda pagar bastant. No vull ni pensar que fóra possible que la Fundació es negués a pagar-me l'import de la matricula de l'Universitat Politècnica de Catalunya a la seva escols politècnica superior de Manresa que per altra part serà molt minsa: d'unes quatre o cinc assignatures durant tot el curs i que jo calculo que amb la subvenció de que disposo com a disminuït fregarà els cent o cent vint euros donada la possibilitat de estudiar en el torn de nocturn. Passo els dies com puc i ara encara raï que tinc algun caleró dels que m'han quedat de quan feia de jardiner i que s'esgoten vertiginosament. Val més que m'espavili amb això de la feina perquè veig molt fotut passar les setmanes seguides amb només trenta euros d'ingressos setmanals com a pressupost per a la despesa en el meu cas no només en menjar sinó també en tabac. Resulta, ara fa temps que no actualitzo el meu perfil, entre altres coses perquè no ho he provat i ara ho provaré: tant bon punt hagi acabata aquest post, us deia allà, encara que hi ha hagut canvis, que fumava bull brand, un tabac alemany que acaba de treure una nova versió vermella -de paquet vermell a diferència del blau fosc que encara es comercialitza però que té problemes de gestió d'estoc i que de moment no és disponible a tots els estancs que ho voldrien- i que costa u amb noranta euros. Això vol dir que la despesa setmanal en tabac, donat el paquet diari que fumo puja a gairebé catorze euros a descomptar dels trenta que m'ingressen en concepte de nòmina -dec ésser un dels assalariats més petits d'espanya- i que haig de gestionar amb prou diners per al menjar de tota la setmana i els cafès hehe Avui he anat tres cops al Ciber. És prou barat encara: entre cinquanta i vuitanta cèntims d'euro l'hora. Plou. En Josep Maria, el company de pis amb qui més em relaciono ha anat a veure la seva germana a Sabadell. No fan lliga. Quin avorriment! Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada