dimecres, 9 de maig de 2012

Tinc visita amb la mestressa de la Fundació Mosaic de Manresa.

Hola. Avui a les 18:00 tinc visita, en principi rutinària, amb la senyora Gemma Prat que es qui encapçala el projecte Mosaic de la Fundació Althaia de Manresa. Em sembla que es tracta sobre una afer com ja he dit rutinari del desenvolupament de les activitats al pis tutelat en què resideixo des de ara fa un mes i mig a Manresa, al Passatge quatre cantons numero 1, pis 402. Ho dic així, perquè el company de pis té visita demà, i, algun dia tot xerrant, m'ha advertit ue és comú de cara a la primavera fer entrevistes a la seu del projecte mosaic. Fins i tot fer-hi testos psicològics i tal. Aquest cap de setmana, dissabte us escrivia una mica des de la biblioteca de Tona, he segat la gespa de casa. Ara en aquest temps hi ha molta feina a segar i no baixa, entre pitos i flautes, el temps esmerçat, de les set hores a executar en dos dies diferents. Passa però que si bé em toca la gespa dels veïns aquest acabament de setmana, dijous i divendres, amb la calor que diu que farà m'estimo més no fer-ho. No segar-els-hi la gespa, donat que amb la calor, acabat de segar i sense regar i, tenint en compte que a més ha vingut més aviat fent fred, la gespa es podria enrossir de seca. Així doncs deixaré el tema, la segada per a més endavant, potser dilluns o dimarts de la setmana vinent, si coincideix amb que no ha de ploure. Sí que aniré a Tona el divendres perquè necessito els diners de l'altre veïna que em paga els vint euros a la setmana per fer-li un parell d'hores de netejar racons o cavat voltants de la casa perquè ella pugui plantar floretes. Resulta que en Rubén-Sebastián un company del pis que és de Guinea ha fet la compra mensual de productes de neteja i se li ha de pagar i jo no tinc gaire menjar a la nevera ni a l'armari, em queden deu euros, i fins dilluns no hi hauria nous ingressos -els trenta de la manutenció que es cuida FUndació Lar d'ingressar-me-. L'anna Jordà, la delegada de tutoria a qui vaig telefonar dilluns per dir-li lo de la Gemma Prat i que em va dir que ella ja tenia previst de parlar-hi properament amb la Gemma i que no m'acompanyaria, també s'ha de encaregar del meu ordinador i de l'internet que tenia a Tona que m'han telefonat dient que podia traslladar a la nova vvenda sense cap cost. Espero que renunciï a l'oferta de Telefónica donat que és molt cara -pagava uns cinquanta euros al mes encara que tenia totes les trucades a fixos i a mòbils de franc però existeixen altres ofertes com la de Jazztel per uns quinze euros/mes. Ignoro quan puja la indemnització per donar-se de baixa del contracte que tenia d'un any. A prendre pel sac! Ara vaig a cercar els injectables a la farmàcia Arroyo de manresa perquè també avui, però a les 14:25, tinc hora per a que mels posin. Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada