divendres, 1 de juny de 2012

Ah! per cert, estic a la biblioteca de la UPC de Manresa!

Sí-sí. Em trobo a la seu de la biblioteca de la UPC de Manresa, al davant del FUB, i allà si ets estudiant universitari, et deixen un ordinador d'última generació per un espai de tres hores i connectarte a Internet. També et deixen llibres, és clar. També hi ha una porta que dóna accés a la Seu de la UOC del Bages, que és on aniré dilluns per mirar d'aconseguir seguir les indicacións d'un CD-Rom que tinc, de la pròpia UOC, des de l'any 1999 i que em sembla us havia explicat em pensava que havia regalat a la meva neboda. Passa que aquí a la biblioteca de la UPC i els seus ordinadors no es poden instalar programes i per tant no puc executar el CD-Rom -en principi, i sobretot en aquells anys, pensat per a les diferents cases i computadores de cadascú-. i per tant no puc estudiar. Però només en principi. Penso que un cop m'hagi mirat el CD-Rom demanaré aquí a la biblioteca algun dels llibres que el pla docent penjat a Internet del Grau en vies d'extinció aquest any de l'enginyeria antiga de Mines segur que recomana i estudiar tot l'estiu. A reveure, avui m'he llevat a les sis del dematí i estic molt cansat perquè tot i que m'he pres una cocacola, i potser per això, no he pogut fer migdiada estic molt cansat. També m'he pres un cafè amb gel aquesta tarda cap allà a quarts de quatre i em sembla que vaig com una moto -potser o noteu en la meva explicació amb moltes referències i "desvaríos". Avui aniré també a la reunió de bipolars, tot i que m'he assabentat pel Josep Maria, el company de pis de que el vispresident de l'associació ha decidit unilateralment deixar progressivament la medicació. He he. Una abraçada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada