dissabte, 16 de juny de 2012

Avui he anat a urgències... però no passa res.

Hola. Avui m'he tornat a llevar a les set. Ja n'estava tip d'estar al llit. Tant de bo ja hagi assolit un horari i m'hi llevi cada dia. Clar que em puc posar el despertador, però no és el mateix que llevar-se sol. A més no tinc res per fer a aquella hora però així, si em llevo d'hora, puc fer migdiada. Quan m'he llevat, he posat una rentadora i he esmorzat eko amb galetes. Despres m'he dutxat i afeitat i he anat a fer un cafè amb llet a Cal Moliné, que val vuitanta cèntims. He tornat al pis i m'he pres el protector d'estómac que m'haig de prendre cada dia en dejú i que avui m'he descuidat i m'he estirat al llit. Ha passat que m'ha començat a fer mal de panxa i he recordat llavors que aquest mal ja me'l feia ahir. HE decidit anar a urgències a veure si em donaven alguna cosa per a l'estómac. M'han fet una radiografia i m'han dit que està tot bé. Que si no progressa se'm passarà en dos o tres dies i m'han donat una recepte de paracetamols perquè me'n prengui tres al dia. Encara no me n'he pres cap. Els paracetamols son pel mal de cap. Estic trist perquè no se m'ha passat el mal de panxa. En Josep Maria em fa prendre tònica per a que faci rots. Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada