dijous, 21 de juny de 2012

Avui no m'he trobat gaire bé.

Hola, bona tarda. Avui no m'he trobat gaire bé i no he fet la doble sessió, matinal i de tarda, de matemàtiques amb el CD-Rom de la UOC. Només hi he anat a la tarda i encara no mitja horeta o tres quarts.

La veritat, em sembla, és que fa molta calor. No sé a quines temperatures s'arriba a quí a Manresa al migdia, ni tampoc a quines altres de mínima es baixa per la nit. Jo dormo amb la finestra i la persiana obertes i a la una de la nit em desperto, perquè s'ha passat l'efecte del Lormetazepam de 2 mg que em prenc a quarts de set, normalment, i no acostumo a dormir-me fins a les tres.

Passa que per a dormir-me a la nit, necessito tapar-me amb alguna cosa. Vull dir que estic a costumat a dormir, a Tona, amb el llençol i el cobrellit, i, a Manresa em desperto a l'hora que us dic, massa acalorat. A la resta del pis encara fa més calor perquè tot és tancat -les finestres- però no us penseu pas que gaire.

Després, últimament em poso el despertador a les set del dematí i acostumo a llevar-me a les vuit. Avui, m'he dutxat i com que estava molt espès i m'ha donat per no prendre cafè amb llet, sinó un eko fred i sense galetes, me n'he tornat a dormir després d'esperar que el negre marxés a les nou i fregar el pis.

A les onze, no ha vingut la infermera i me n'he tornat a dormir sense anar, com gairebé cada dia d'entre setmana a la biblioteca de la UPC i la seu de la UOC. Ahir tampoc hi vaig anar: Al dematí, vaig anar a que em posessin l'injectable de 75 mg de Risperdal CONSTA i potser per això, sobretot perquè em sembla que no va fer, l'altra infermera, una bona administració del medicament, -em va sortir molta més sang a la tirita que no normalment-, avui no m'he trobat bé.

A la tarda encara estic espès i desganat i això que m'he pres, avui, dues cocacoles. Ahir a la tarda vaig anar al psiquiatre. Una altra excursió al CSAM que fa molta pujada, gairebé més que a la biblioteca de la UPC i a més més pronunciada, però si us haig de dir la veritat, des que vaig dos cops al dia a la biblioteca de la UPC que no suu tant en la pujada i no trobo, de la mateixa manera, tant el cansament.

El metge no em fa cas. Li dic que em tregui un milígram de la dosi de Lormetazepam i em diu que no té costum de treure medicació a l'estiu. Em té per un bipolar i per tant tem que pugi massa ara a l'estiu. A més, m'ha donat hora per a d'aquí a cinc setmanes i no tres com fins ara. Encara que, si us haig de ésser franc, no compto que la benzodiacepina -el Lormetazepam- sigui el problema.

Suposo que acumulo cansament i una mica de desilusió donada la dificultat, per exemple que comença a adquirir el programa del temari de les matemàtiques. Suposo que em sabria molt de greu no ensortir-me'n amb això de l'Enginyaria de Mines. Fins al punt que no voldria continuar seguint vivint a Manresa si no aprovo el mínim, i córrer el risc de caure en el defalliment si no n'aprovo bastantes. Ja tinc ganes d'esdevenir enginyer! hehe

Demà, si Déu vol, aniré a Tona. A dinar a casa de la Consol. M'ha convidat. Marxaré a les 11:15 perquè en Josep Maria que m'ha de deixar els diners del transport que deprés em pagarà la Consol, no els té i no tindrà els diners fins demà al dematí. Vindrà a les deu quarts d'onze al pis, després de treballar i jo marxaré. Li he demanat a la Consol monjetes amb col i butifarra.

Dijous vinent, dia vint-i-vuit ve la anna jordà a manresa. Ja n'anirem parlant. Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada