diumenge, 17 de juny de 2012

El Barça ha guanyat la lliga de bàsket!

Hola. Jo soc del Barça i estic molt content perquè el meu equip ha guanyat la lliga en una emocionantíssima sèrie en que ha remuntat un dos a u havent perdut un partit de més de trenta punts. Com ha dit el tècnic, el treball de deu mesos de competició ha tingut el seu fruit podent decidir la sèria a camp propi amb tot el que ha suposat això: L'ambientàs que hi havia ahir al Palau. Personalment vaig escoltar la final per la ràdio mentre doemisquejava. En Josep Maria, el meu company de pis, que és del Madrid, se la mirava per la tele. Va quedar ben fotut. Es pensava que guanyaria el madrit i tota la sèrie que anava dient que si el madrit estava més preparat, i més a tò, que si el primer partit el va guanyar el Barça per sort que si farien un tres a u etc. VISCA EL BARÇA!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada