divendres, 29 de juny de 2012

Ja ha vingut la delegada de tutoria a Manresa.

Estan carregats de punyetes els de la Fundació Lar. Ara resulta que els pantalons curts que m'havia de portar, ja en un principi el mes passat, la auxiliar de tutoria, la Berta i que no em va dur, tampoc els ha portat la delegada, l'Anna. Tampoc m'han dut la T-10 de quatre zones per anar a veure la mare a Valldoreix.

En ateniència a aquest tema de la T-10 m'ha dit l'Anna que potser avui em truca... bé va dir que avuiem trucaria i em diria alguna cosa sobres la possibilitat que em fessin un ingrés dilluns corresponent a l'import de la T-10 perquè me la compri jo mateix. No ho compto. Per mi que se n'han endescuidat.

Ara, es veu que m'ho portaran tot el dia tretze que torna a venir la auxiliar, la Berta.

Per altra part hi ha bones notícies sobre els estudis d'enginyeria de Mines. Hem convingut amb la Anna Jordà que donat que la setmana del 16 al 20 de Juliol ella fa vacances per un període que no m'ha confirmat, la setmana que vé, un cop hagin aparegut les noves taxes al DOGC haig d'anar a demanar l'import exacte del que em costarà una matricula de, he triat, 18 crèdits.

He triat només divuit crèdits perquè és el màxim de què em deixen matricular si vull optar a la possibilitat de que se m'apliqui la segona normativa de permanència, la de aprovar 42 crèdits en dos anys, se m'apliqui deia a un període de quatre anys. Així és més fàcil.

La primera normativa de permanència roman invariable i consisteix a aprovar dotze crèdits en un any lectiu.

Tinc pensat de matricularma de Matemàtiques I i també de Química i Informàtica.

Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada